سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/26 08:35
کد خبر: 38616

چهره کلافه ستاره پرسپولیس مقابل لیزر اندازها! | اتمام حجت گلزن پرسپولیس با طرفداران

گولسیانی به هواداران پرسپولیسی خود گفت: "به عنوان یک بازیکن پرسپولیس، من از شما خواهش می‌کنم که از استفاده از لیزر خودداری کنید و در برابر هیچکس از آن استفاده نکنید."

به گزارش رصد ورزشی: ستاره خط دفاعی این روزهای پرسپولیس و پنالتی‌زن اول این تیم گئورگی گولسیانی ، در شرایطی که از روی نقطه پنالتی در بازی با مس کرمان موفق به گلزنی شد اما با وجود حضور نور لیزر در چشمانش، این اتفاق برای مدافع آرام پرسپولیس کلافه کننده بود. گولسیانی درباره تنبیه سخت افرادی که در استادیوم لیزر می‌اندازند، صحبت کرد و با بیان اینکه خودش تحت تأثیر قرار گرفته است، ضمن ابراز نارضایتی، گفت: "خوش‌به‌حالتان که تنبیه شما به من ربطی ندارد!"

مدافع گرجستانی پرسپولیس با انتشار ویدئوی دو گل خود در اینستاگرام خطاب به تماشاگرانی که با لیزر به ورزشگاه می‌آیند جملاتی را نوشت و از هواداران خودشان نیز خواست به هیچ وجه از لیزر استفاده نکنند چرا که این کار را بی فرهنگی و احمقانه دانست.

گولسیانی در این خصوص نوشت: "برای برد خوشحالم. صحبتی دارم با هوادارانی که با لیزر به ورزشگاه می‌آیند و از آن برای تأثیرگذاری بر تصمیمات بازیکنان، از هر تیمی استفاده می‌کنند: جایی برای شما در استادیوم وجود ندارد، اگر تصمیم با من بود شما باید تمام عمر خود را به نور لیزر خیره می‌شدید. خوش‌به‌حال شما که این به من بستگی ندارد."

او سپس خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: "من به عنوان یک بازیکن پرسپولیس می‌خواهم از هواداران‌مان خواهش کنم که لیزر نیاورند و علیه کسی از آن استفاده نکنند، زیرا این کار غیراخلاقی، شرم آور، بی فرهنگی، خطرناک و احمقانه است!"
عصبانیت ستاره پرسپولیس علیه لیزر اندازها!
 
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9j5r