دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/06 04:48
بازی مرکب فیلم کره جنوبی| او یونگ سو بازی مرکب|اتهام بازیگر فیلم بازی مرکب
کد خبر: 32316

سوء رفتار جنسی بازیگر معروف را به دردسر انداخت| پیرمرد جنجالی بازی مرکب به سوء رفتار جنسی متهم شد

او یونگ-سو ۷۷ ساله بازیگر خوش نام کره جنوبی، که با نقش بازی کردن در سریال «بازی مُرَکَب» شناخته شده است.به سوء رفتار جنسی متهم شده است.

بازیگر سریال «بازی مرکب» متهم به آزارگری شدآقای بازیگر ادعا را رد کرد.دادستان کره جنوبی اعلام کرد او یونگ سو بازیگر سریال «بازی مرکب» به سوء رفتار جنسی متهم شده است.این بازیگر مسن ۷۸ ساله در ژانویه امسال برای بازی در نقش پیرمردی به ظاهر آسیب‌پذیر در سریال نتفلیکسی «بازی مرکب» به عنوان اولین کره‌ای برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم بازی مرکب شد.بر اساس گزارش های رسانه های محلی، دادستانی کره جنوبی روز پنجشنبه ۲۴ نوامبر بدون آنکه این بازیگر را بازداشت کند وی را به اتهام لمس نامناسب بدن یک زن در سال ۲۰۱۷ به سوء رفتار متهم کرد. رسانه های محلی گزارش داده اند که بازیگر مسن فیلم بازی مرکب او یونگ سو این ادعا را رد کرده است.

بازی مرکب

یک مقام از دفتر دادستانی منطقه سوون بدون ارائه جزییات بیشتر به خبرگزاری فرانسه گفت، هر آنچه که رسانه های محلی در مورد این بازیگر گزارش داده اند نادرست نیست.

بازی مُرَکَب به کارگردانی هوانگ دونگ-هیوک، محصول کرهٔ جنوبی که از نتفلیکس پخش شد، از پربیننده‌ترین سریال های دنیا بوده و هم اکنون گفتگوها بین نتفلیکس و کارگردان این مجموعه بر نحوه ساخت فصل دوم این مجموعه جریان دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9d9a