سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/29 10:00
فال روزانه
کد خبر: 39788

فال حافظ 30 اردیبهشت | حافظ روزانه فردا

فال حافظ فردا 30 اردیبهشت را مشاهده می کنید.

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه ، بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

فال روزانه

متولدین فروردین

به دلیل عدم شناخت و آگاهی کامل در مورد شخصی، نمی‌توانی به درستی با او ارتباط برقرار کنی و این موضوع تو را ناراحت و افسرده می‌کند. باید سعی کنی او را بهتر بشناسی و کمی ارتباط و احساساتت را عمیق‌تر کنی.

متولدین اردیبهشت

کوتاه آمدن در برخی مسائل به معنای پذیرش شکست نیست. ممکن است این کوتاه آمدن در اثریک تدبیر و دوراندیشی خردمندانه اتخاذ شده باشد. پس نگران نباش.

متولدین خرداد

باید دوباره به سوی دوست و یا همسر خود رفته و سعی کنی تا دو نفری با یک گفتگوی جدی و صریح مشکلات را حل و فصل کنید. با گفتگو می‌توان به نقطه‌نظرهای مشترکی رسید.

متولدین تیر

مدتی است که حیران و سرگردان مانده‌ای. کسی که بین عقل و قلب خود گرفتار شده باشد به همین وضعیت دچار خواهد شد. سعی کن از بین این دو یکی را انتخاب کرده و هر چه زودتر تکلیف خود را روشن کنی.

متولدین مرداد

قبل از قبول کردن یک پیشنهاد باید خوب طرف مقابل را شناخت و در مورد آن تحقیق کرد و همه احتمالات را در نظر گرفت بعد جواب داد. عجله کردن در هر کاری پشیمانی به بار می‌آورد.

متولدین شهریور

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

متولدین مهر

راه درستی را انتخاب نکرده‌ای. به نظر می‌رسد این انتخاب آگاهانه نبوده و پایان خوبی هم نخواهد داشت. بهتر از در این‌باره بیشتر فکر کنی. 

متولدین آبان

موقعیتی پیش می‌آید که تو باید دست به انتخاب بزنی. باید شرایط را از جوانب مختلف بررسی کنی و سپس درباره آن تصمیم بگیری.

متولدین آذر

در رابطه با دیگران خوش برخورد و مهربان هستی اما در رابطه با دوست، سخت‌گیر و خشن می‌شوی. باید علت این برخورد را بفهمی و رفتارت را عوض کنی چون دوست تو تکیه‌گاه توست.

متولدین دی

بزرگترین نقطه ضعف ما در درون ماست. موانع بیرونی در برابر این ضعف‌ها هیچ نیست. پس قبل از هر کار اول تکلیفت را با خودت روشن کن. تو دقیقا چه می‌خواهی؟!

متولدین بهمن

باید ناراحتی و اختلافات را با گفتگو حل کرد. اگر هیچ وقت در موردش صحبت نشود بعدا دچار ضرر می‌شوی. با یک گفتگوی دوستانه و صمیمی می‌توانید مشکلات و سوء تفاهم‌ها را حل کنید.

متولدین اسفند

کمی به احساسات و عواطف دیگران احترام بگذار. زمانی که با تو صحبت می‌کند، حتی اگر واقعا حواست پرت است سعی کن با جملاتی به او نشان دهی که مثلا توجه کافی را داری. حداقل اینطوری او بین تو با دیوار فرق می‌گذارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p975l