پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/07 04:05
آمریکا|بازیکنان آمریکا|لقب آمریکا در ایران
کد خبر: 32413

واکنش بازیکن آمریکایی بعد از شنیدن لقب آمریکایی ها در ایران

مدافع تیم ملی آمریکا در نشست خبری با سوال عجیبی مواجه شد.

تیم ریم مدافع تیم ملی فوتبال آمریکا که در فولام بازی می‌کند این بازیکن فوتبال آمریکا پیش از بازی با تیم ملی ایران در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: در مسابقاتی مثل جام جهانی شرایط همین است. در مدت زمان کوتاهی شما با تیم‌هایی بازی می‌کنید که سبک بازی خودشان را دارند. هر تیمی در جام جهانی به یک شکل خاص بازی می‌کند و البته این ذات فوتبال است و باعث می‌شود که شما نتوانید به راحتی برای یک بازی آماده شوید.همچنین واکر زیمرمن دیگر مدافع  فوتبال آمریکا نیز با اشاره به اهمیت ضربات شروع مجدد برای آمریکا گفت: استفاده از ضربات شروع مجدد از نقاط قوت تیم ملی فوتبال آمریکا و نه تنها از این حربه بلکه باید از تمام داشته‌ها و توانمندی‌های خودمان برابر ایران استفاده کنیم.

واکنش تیم ریم به اهمیت بازی ایران و آمریکا برای ایرانی ها

تیم ریم

در ادامه خبرنگاری در نشست سوال کرد که در بازی جام جهانی ۹۸ آمریکا بازی را از نظر ورزشی دید ولی برای ایران این بازی خیلی مهم است که برابر «شیطان بزرگ» قرار گیرند و گفته می‌شود آمریکا از نظر احساسی و روانی کمتر از ایران برای آن دیدار آماده شده بود که تیم ریم در پاسخ به این سوال گفت: فکر می‌کنم از نظر روحی و روانی همین که می‌دانیم با کسب برد می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم کافی است. فکر می‌کنم به مسائل دیگر می‌توان بی‌توجه بود چون این دیدار از نظر ورزشی به خودی خود برای هر دو تیم حائز اهمیت است.

بازیکن تیم فوتبال آمریکا گفت ایران فشرده و دفاعی بازی میکند

تیم ریم

مدافع تیم ملی فوتبال آمریکا گفت: ایران، بازیکنان خوبی مثل مهدی طارمی دارد که قدرت تمام کنندگی بالایی دارند ولی در مجموع، ما باید طوری بازی کنیم که سرنوشت بازی توسط ما تعیین شود. ما باید از موقعیت‌های خودمان استفاده و کار را تمام کنیم. تیم ملی ایران، فشرده و دفاعی بازی می‌کند و چشم به ضد حمله‌ها دوخته و ما باید با تاکنیکی وارد زمین شویم که برنده باشیم.

ریم گفت: همه بازی‌های جام جهانی، پرفشار است ولی ما باید به استقبال آن برویم و این فشار را به جان بخریم تا نتیجه بگیریم. در عین حال باید از بازی لذت ببریم و مهم نیست که بعد از بازی چه اتفاقی می‌افتد.

ملی‌پوش فوتبال آمریکا تصریح کرد:‌ هر تیم برای خود تاکتیک و شخصیت خاصی دارد و ایران هم به همین شکل است. ما تا حدودی در این قضیه شناخت داریم ولی تمرکز ما روی تیم خودمان است و طبق برنامه پیش می‌رویم.

واکر زیمرمن، دیگر ملی‌پوش تیم فوتبال آمریکا در مورد اهداف تیمش برای شرکت در جام جهانی گفت: برنامه ما این است که در جام جهانی قطر به پیروزی برسیم. ولی در شرایطی هستیم که هنوز با مرحله حذفی فاصله داریم ولی بازی با ایران برای ما حکم بازی‌های مرحله حذفی را دارد. تکلیف بسیاری از تیم‌ها پیش از بازی سوم گروهی، مشخص شده  ولی ما برای صعود حتما باید ایران را شکست دهیم. به همین خاطر فشار این بازی از سایر بازی‌ها بیشتر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mq9xy