شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/21 15:31
گران ترین بازیکن لیگ برتر
کد خبر: 126637

گران ترین بازیکن لیگ برتر را بشناسید | این بازیکن یک میلیون دلار می ارزد (عکس)

یک بازیکن جنجالی و گران قیمت در راه لیگ برتر ایران قرار دارد.

به گزارش رصد ورزشی - گران ترین بازیکن لیگ برتر در تراکتور بازی خواهد کرد. رومل کیوتو، مهاجم تیم مونترال کانادا  گران ترین بازیکن لیگ برتر است. تراکتور قرار است برای او هزینه زیادی کند. 

به گزارش ورزش سه، در حالی که تراکتور با فروش آلوارو خیمنس جای خالی برای جذب مهاجم خارجی را باز کرده، حالا سرخپوشان تبریزی به امضای قرارداد با یک گزینه مطلوب نزدیک شده‌اند.

رومل کیوتو، مهاجم تیم مونترال کانادا که در لیگ ام ال اس آمریکا عملکرد درخشانی داشته، با تراکتور مذاکراتی داشته و گزینه جذاب خط حمله این تیم محسوب می‌شود.

در این بین وبسایت‌های هندوراسی نیز به این انتقال پرداختند و نوشتند که این بازیکن مذاکرات مثبتی را با باشگاه تراکتور داشته است.

این مهاجم که برچسب یک میلیون دلاری را در ترانسفر مارکت روی ارزش خود می‌بیند، سابقه بازی در لیگ آرژانتین و لهستان را هم دارد اما اوج درخشش او در سال‌های گذشته و با پیراهن تیم هوستون و مونترال بوده است.

او در 150 بازی لیگ آمریکا، 48 گل و 31 پاس گل به ثمر رسانده تا با اثرگذاری روی 79 گل یکی از برترین مهاجم چند فصل اخیر لیگ ام ال اس لقب بگیرد.

نکته جالب اینکه او قرار است در ترکیه به اردوی تیم تراکتور اضافه شود و مذاکرات خود با سرخپوشان تبریزی را هم در همانجا انجام دهد و البته بعد از تست پزشکی قرار خود را امضا کند.

رومل کیوتو چند هفته پیش گفته بود که قرار است فوتبال خود را در آسیا ادامه بدهد و حالا بعد از پایان فصل ام ال اس چالشی جالب را در لیگ برتر ایران خواهد داشت.

حضور او در لیگ برتر ایران، کیوتو را به دومین مهاجم هندوراسی لیگ برتر بعد از جری بنگستون تبدیل خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mjmgy