دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/01 19:48
قاتل مشهور
کد خبر: 127737

این قاتل مشهور اضافه وزن پیدا کرده است! | او دیگر نمی دود (عکس)

اسکار پیستوریوس زمانی که هنوز نامزدش را به ضرب گلوله نکشته بود بسیار مشهور و محبوب بود. این دوند معلول افتخارات زیادی در رقابت های مختلف به دست آورده بود. 

به گزارش رصدورزشی - اسکار پیستوریوس زمانی که در اوج شهرت و محبوبیت بود هرگز گمان نمی کرد به یک قاتل مشهور تبدیل شود. این قاتل مشهور سال ها پیش نامزدش را کشت. حالا او به جای یک دونده مشهور، یک قاتل مشهور بود. قاتل مشهور مدام میگفت که عمدی نه، سهوی نامزدش را کشته است. اما شواهد نشان میداد این قاتل مشهور عمدی این کار را کرده است. 
او در رقابت های مختلف به خصوص پارالپیک می دوید و افتخار کسب می کرد. 
هر دو پای او از زانو به پائین نازک‌نی (استخوان نازک میان مفصل زانو و پاشنه پا) نداشتند. فقط یازده‌ماهه بود که در یک عمل جراحی پاهای اسکار از زانو به پایین قطع شد و او راه رفتن را با پای مصنوعی آموخت. بعد هم با همین پاهای مصنوعی دویدن را اموخت و در مسابقات مختلف شرکت کرد. بعدها به مسابقات بین المللی راه یافت و افتخارات زیادی به دست آورد. او در فوریه ۲۰۱۳ به اتهام قتل نامزد ۲۹ ساله‌اش به نام استین کمپ، دستگیر شد. تاکید داشت که سهوی بوده اما شواهدی دال بر عمدی بودن وجود داشت. در نهایت او به 13 سال زندان محکوم شد. 
اکنون گفته می شود او در زندان حتی توانایی راه رفتن هم ندارد چه برسد به دویدن. پرونده حضور او در رقابت های مختلف برای همیشه بسته شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mj5nj