شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/23 17:27
الناز حبیبی| استایل الناز حبیبی
کد خبر: 121185

استایل دخترونه الناز حبیبی | استایل جذاب و زیبای الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر ایرانی و استایل جذابش در ادامه خواهید دید.

الناز حبیبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 21 مرداد 1367 در تهران متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته تدوین و لیسانس کارگردانی است.الناز حبیبی در یک خانواده پر جمعیت با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شده است که بیشتر اعضای خانواده او در کشور سوئد زندگی می کنند اما خانم بازیگر به دلیل علاقه به ایران و شغل بازیگری، هرگز به مهاجرت فکر نکرده و زندگی در کشور خود را ترجیح می دهد.

\r\n\r\n

\"\"
\r\nافسرده شدن پس از فوت مادر

\r\n\r\n

الناز حبیبی به دلیل اینکه فرزند آخر خانواده بوده‌است و مادرش توجه خاصی به او داشته‌است بعد از اینکه مادر را از دست می‌دهد به شدت ضربه می‌بیند. این ضربه روحی آنقدر برای الناز حبیبی سنگین بوده‌است که به مدت 4 سال خانه نشین شده‌است. او در مدت این سال‌ها درس خواندن، کلاس رفتن و کارهای هنری را در به‌طور کامل کنار گذاشته‌است. بعد از گذشت این مدت با کمک خانواده اش این دوره غم و افسردگی را پشت سر می‌گذارد و دوباره به زندگی بر می‌گردد.فیلم ها و سریالی شاخص وی
\r\nاو در چندین سریال و فیلم ایفای نقش کرد و پس از اینکه سعید سلطانی او را برای بازی در 3 فیلم انتخاب کرد، به صورت جدی فعالیت بازیگری رد ادامه داد. او تا به حال در 3 فیلم کیانوش عیاری هم ایفای نقش کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m9njj