شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/07 14:02
کد خبر: 8810

ستاره تاریخ‌ساز بارسلونا در مسیر تورین

​سرخی روبرتو، مدافع اسپانیایی بارسلونا مورد توجه یوونتوس قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: به نظر می رسد دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا قصد دارند در فصل تابستان معاوضه بازیکن داشته باشند و نشریه اسپورت مدعی شد ممکن است سرخی روبرتو، مدافع بارسا در تابستان امسال راهی تورین شود؛ مدافعی که چهار سال قبل و در دیدار بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن گل ششم را به ثمر رسانده و نامش را در تاریخ این باشگاه به ثبت رساند.

اخبار حاکی از آن است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحران های مالی ناشی از آن، در فصل تابستان امسال بعید است حتی تیم های برگ نیز قدرت پرداخت ارقام هنگفت را داشته باشند و به همین دلیل احتمال معاوضه بازیکن بیشتر از گذشته شده است. بارسلونا خواهان میرالیم پیانیچ، هافبک بوسنیایی یوونتوس بوده و بیانکونری نیز برای خرید بازیکنانی چون آرتور ملو و سرخی روبرتو وارد عمل شده است.

دو باشگاه بارسلونا و یوونتوسی در یک سال اخیر معاوضه هایی در رده بازیکنان آکادمی داشته اند و ممکن است امسال این موضوع در رده بزرگسال نیز تکرار شود. ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا دیگر نامی است که مانند سال گذشته مورد توجه یوونتوس قرار گرفته و با توجه به نیمکت نشینی های پیاپی در ترکیب بارسا، احتمال جدایی او و انتقالش به تورین وجود دارد.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jvwe4