جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/10 05:42
وام اشتغال زایی
کد خبر: 128610

به اعتبار یارانه‌تان وام بگیرید| جزئیات پرداخت وام اشتغال‌زایی را اینجا بخوانید

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه بیش از ۵۰ هزار شغل در سال جاری با پرداخت تسهیلات ایجاد شده است، گفت: اقدامی که امسال در موضوع تضامین انجام شده این است که افراد مشمول تسهیلات می‌توانند از حساب یارانه خود به عنوان ضمانت استفاده کنند.

به گزارش رصدورزشی، وام اشتغال زایی ۱۴۰۲، تسهیلاتی است که دولت در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و کارآفرینی، به افراد واجد شرایط، پرداخت می‌کند. متقاضیان برای دریافت وام اشتغال‌زایی لازم است ابتدا از ارگان مربوطه معرفی نامه دریافت کرده و سپس با ثبت نام در سامانه کارا و ارائه طرح خود و انتخاب بانک مورد نظر، در این سامانه درخواست وام اشتغال‌زایی را ثبت کنند.

هادی آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم حمایت از کسب و کارهای خرد و ایجاد اشتغال پایدار به خصوص در مناطق محروم و روستاهای کشور است.

وی گفت: صندوق کارآفرینی امید به عنوان یکی از موسسات عامل در ایجاد و تامین مالی شبکه اشتغال کشور فعالیت می‌کند که در سال جاری بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در این حوزه پرداخت شده و بیش از ۹۲ درصد این تسهیلات در حوزه اشتغال بوده است.
آقابابایی گفت: با تسهیلات پرداخت شده در سال جاری منجر به ایجاد بیش از ۵۰ هزار شغل شده است و این مشاغل پایدار هستند.

وی اظهار کرد: با دو دهم بودجه اشتغال کشور ۱۰ درصد اشتغال کشور توسط صندوق کارآفرینی امید ایجاد شده به صورتی که سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار شغل ایجاد شده بود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: اقدامی که امسال در موضوع تضامین انجام شده این است که افراد مشمول تسهیلات می‌توانند از حساب یارانه خود به عنوان ضمانت استفاده کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jjwpk