چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 15 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/03 02:32
دربی
کد خبر: 38958

بلیت فروشی برای بازی دربی افزایش یافت؟ | جزییات بازی دربی امروز 3 اردیبهشت

سایت باشگاه پرسپولیس از افزایش احتمال بلیت‌فروشی برای دیدار فردای تیم فوتبال این باشگاه مقابل استقلال خبر داد.

دربی به عنوان یک رقابت بین دو تیم حریف در ورزش‌های تیمی، اغلب در فوتبال، بسکتبال، هاکی، رگبی و ... برگزار می‌شود. این رقابت‌ها به دلیل شور و هیجان بیشتر در میان هواداران هر تیم، همواره جذابیت خاصی برای آنها دارند و برای برگزاری آنها نیاز به ساخت و تقویت رقابت بین تیم‌های محلی و یا مرتبط با هم دارند.علاوه بر جذابیت طرفداران، دربی‌ها به عنوان بهترین فرصت برای نمایش قدرت و توانایی تیم از خود برای مردم است. تیم‌های دربی که به همراه هواداران خود به میدان می‌روند، از بین سایر تیم‌ها بیشتر به دنبال پیروزی هستند و برای این کار، هر کدام تمام تلاش خود را می‌کنند. به همین دلیل، دربی‌های هیجان‌انگیز و پرشوری برای تماشاگران هستند و همیشه به عنوان یک رویداد مهم و خاص در جامعه شناخته می‌شوند.بسیاری از شهرها و کشورها به تیم‌های دربی خود دارند. برای مثال، در فوتبال انگلیس، دو تیم محبوب منچستریونایتد و منچسترسیتی هر ساله در برابر هم قرار می‌گیرند و طرفداران هر کدام از این تیم‌ها با هم رقابت می‌کنند. به همین صورت، دربی‌هایی مانند دیربی لندن در فوتبال انگلیس، اهلیه و الزمالک در فوتبال مصر، بارسلونا و رئالمادرید در فوتبال اسپانیا، و... در سطح جهان شناخته شده‌اند.

در نشست هماهنگی مدیران که امروز (شنبه) به میزبانی سازمان لیگ برگزار شد، اعلام شد رایزنی و بررسی ادامه دارد تا با تخصیص سهمیه جدید جهت حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی، سایت فروش بلیت مجدد برای دربی باز شود. این تصمیم قرار است امشب به اطلاع علاقه‌مندان به فوتبال برسد.

این مسئله در حالی مطرح شد که تعداد کم تماشاگران مورد اعتراض بسیاری کارشناسان و پیشکسوتان قرار گرفت. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در رایزنی‌های خود، خواهان افزایش تعداد تماشاگران شد. افشین پیروانی هم در جلسه امروز با اعتراض به این موضوع از تضییع حق پرسپولیس در رقابت با تیم‌های دیگر در کورس قهرمانی صحبت و اشاره کرد در هفته‌های اخیر پرسپولیس به هر شهری رفته است، تیم میزبان از تمام ظرفیت ورزشگاهش استفاده کرده، اما پر‌سپولیس به دلایل مشکلات مختلف در ورزشگاه آزادی از این نعمت محروم است.

در این جلسه همچنین اعلام شد به منظور به حداقل رساندن برخورد بین تماشاگران دو تیم، ورودی‌های جداگانه برای این منظور اختصاص یافته است. بر این اساس پرسپولیسی‌ها باید از ورودی شرقی، گیت‌های A و B و تونل‌های هشت و 10 برای ورود به سکوها و جایگاه‌های متعلق به هواداران این تیم استفاده کنند. همچنین پارکینگ‌های 17 تا 20 به هواداران پرسپولیس اختصاص دارد. تهیه بلیت قبل از حرکت به سمت ورزشگاه نیز ضروری خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4je9vp