جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/16 07:15
علیرضا بیرانوند | پرسپولیس
کد خبر: 122182

ماجرای مذاکره استقلال با شاه ماهی پرسپولیس | چرا این ستاره استقلالی نشد؟

گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی به غیر از تابستان امسال، قبلا هم با استقلال مذاکره کرده بود.

نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران تحت الشعاع فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس و مذاکره‌  علیرضا بیرانوند با استقلال قرار گرفت. اتفاقی که هرچند رخ نداد و علیرضا بیرانوند استقلالی نشد، ولی چند روز کل فضای فوتبال ایران را تحت تاثیر خود قرار داد و اتفاقات زیادی در این رابطه رخ داد. علیرضا بیرانوند که از باشگاه پرسپولیس طلبکار بود، چند بار نوتیس داد ولی طلبش پرداخت نشد تا در نهایت علیرضا بیرانوند تهدیدش را عملی کند و قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند.

بعد از آن پای استقلال به میان آمد و آبی‌ها می‌خواستند از اختلاف بیرانوند و پرسپولیس نهایت استفاده را ببرند و به نوعی از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. هرچند به گفته خود بیرانوند، پیشنهاد استقلال بالای ۱۰۰ میلیارد تومان بود، ولی علیرضا قید این پول را زد و در پرسپولیس ماندنی شد.

جالب است بدانید که این اولین باری نبود که بیرانوند با استقلال مذاکره می‌کرد. علیرضا قبل از آمدنش به پرسپولیس و زمانیکه هنوز با نفت تهران قرارداد داشت هم با باشگاه استقلال مذاکره کرده بود ولی توافقات حاصل نشد. حضور گلر شماره یک تیم ملی در آن مقطع یعنی مهدی رحمتی و همچنین مخالفت مظلومی با جذب بیرانوند، باعث شد تا طرفین در آن زمان به توافق نرسند و بیرانوند به جای استقلال راهی پرسپولیس شود.

خیلی‌ها فکر می‌کردند بیرانوند جانشین رحمتی در استقلال خواهد شد ولی این اتفاق رخ نداد و علیرضا که با هر دو تیم استقلال و پرسپولیس هم مذاکره کرده بود، ترجیح داد پرسپولیس را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند و پیراهن این تیم را بر تن کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j6beo