شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/08 18:25
شکنجه مرگبار
کد خبر: 128479

شکنجه مرگبار باور نکردنی یک دختر | با دیدن این عکس دلتان به درد می آید

یکی از بدترین عکس های تاریخ بشریت را اینجا ببینید. در این عکس یک دختر در حال شکنجه شدن است. با دیدن این عکس دلتان به درد می آید.

به گزارش رصدورزشی - یکی از بدترین عکسهای تاریخ نشان دهنده شکنجه مرگبار است. یک دختر قربانی یک نوع شکنجه مرگبار شده است. در این عکس غیرانسانی یک دختر به دلیل آزمایشات پزشکی مورد شکنجه مرگبار قرار میگیرد. شکنجه مرگبار رویت شده در این عکس دل هر انسانی را به درد می آورد. این شکنجه مرگبار را ژاپنی ها روی چینی ها انجام دادند.

آنچه در عکس می‌بینید یکی از بی‌شمار قربانیانی است که در بین سال‌های ۱۹۳۵ تا ۱۹۴۵ طی آزمایش‌های غیرانسانی پزشکان ارتش امپراتوری ژاپن جان خود را از دست دادند. پزشکان شیطان‌صفت واحد ۷۳۱ آزمایش هولناکی را روی اسرایی که اغلب آن‌ها چینی بودند انجام می‌دادند. عمده این آزمایش‌ها بدون دارو یا بی‌هوشی انجام می‌گرفتند.

آزمایش‌های واحد ۷۳۱ تقریباً هرنوع آزمایشی را شامل می‌شدند از قطع اعضای بدن تا بریدن بخش‌هایی از مغز، ریه، کبد، زنده‌شکافی‌ها و آلوده کردن تعمدی به انواع باکتری‌ها و ویروس‌های مختلف، آزمایش جنگ‌افزارهای بیولوژیک روی سوژه‌های زنده، حتی تجاوز و بارداری اجباری برای آزمایش‌های امکان انتقال برخی بیماری‌ها از مادر به نوزاد به‌خصوص بیماری سیفلیس. زن بیچار‌ه‌ای که در عکس می‌بینید به میکروب‌های گوناگونی آلوده می‌شود تا بعدا با زنده‌شکافی اثر بیماری بر اعضای بدنش بررسی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dvwxw