پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/09/28 11:11
رپورتاژ اگهی/
کد خبر: 125607

با کفش ایرجردن چی بپوشیم؟

این روزها کاربرد کفش جردن فراتر از کفش های بسکتبال رفته است و پا در صنعت مد و پوشاک نهاده است. به گونه ای که نه تنها بسکتبالیست ها و طرفداران آن ها، بلکه عموم مردم و در سراسر جهان از این کفش ها استفاده می کنند. با توجه به گسترش مدل ها و رنگ بندی های مختلف کفش های کتونی جردن، در ادامه به مهم ترین نکات ست کردن این کفش ها با انواع استایل خواهیم پرداخت. پس اگر می خواهید یک استایل فوق العاده را برای خود رقم بزنید؛ ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

این روزها کاربرد کفش جردن فراتر از کفش های بسکتبال رفته است و پا در صنعت مد و پوشاک نهاده است. به گونه ای که نه تنها بسکتبالیست ها و طرفداران آن ها، بلکه عموم مردم و در سراسر جهان از این کفش ها استفاده می کنند. با توجه به گسترش مدل ها و رنگ بندی های مختلف کفش های کتونی جردن، در ادامه به مهم ترین نکات ست کردن این کفش ها با انواع استایل خواهیم پرداخت. پس اگر می خواهید یک استایل فوق العاده را برای خود رقم بزنید؛ ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

 

 

استفاده از کفش جردن برای داشتن یک استایل ورزشی و شیک

اگر می خواهید یک استایل ورزشی و شیک داشته باشید؛ می توانید از انواع کفش جردن استفاده کنید. کتونی جردن مردانه را می توانید به راحتی با انواع شلوارها و استایل های اسپرت ست کنید. در این زمینه بهتر است به نوع استایل خود توجه داشته باشید. همخوانی رنگ ها با همدیگر و توجه به نوع و مدل شلوار و تیشرت یا پیراهن با کفش های جردن به استایل بهتر شما کمک می کنند. پس اگر اسپرت پوش هستید و می خواهید این سبک از استایل را انتخاب کنید؛ حتما یک جفت کفش جردن در ویترین منزل خود داشته باشید. چرا که می توانید این کفش ها را با انواع تیپ اسپرت برای خود ست کنید. ست کردن این کفش ها با انواع شلوارها سبب می شود تا یک تیپ مردانه یا پسرانه باب میل جوانان را برای خود رقم بزنید. از طرفی دیگر حسابی در کانون توجه قرار می گیرید.

 

 

ست جذاب شلوار جین جذب یا اسکینی با کفش جردن

یکی از بهترین گزینه ها برای بهره مندی از یک تیپ اسپرت و جذاب، پوشیدن کفش جردن با شلوار جین جذب می باشد. در واقع زیبایی این کفش ها با شلوار جین راسته و باریک دو چندان می شود. از این استایل می توانید به خوبی در روزهای گرم تابستان استفاده کنید. برای زیبایی بیشتر کفش های جردن با شلوارهای جین، بهتر است پاچه های شلوار خود را کمی تا بزنید تا زیبایی این کفش ها بیشتر به چشم آید. توجه داشته باشید که از شلوارهای جین راسته استفاده کنید. چون کفش جردن با شلوارهای لی گشاد ظاهر مناسبی را برای شما رقم نخواهند زد و نمی توان خیلی روی این استایل حساب باز کرد.

 

استفاده از شلوارهای جین زاپ دار با کفش های جردن

شما می توانید کفش جردن خود را با شلوارهای زاپ دار هم ست کنید. به طور کلی این کفش ها با انواع شلوارهای لی یا جین در رنگ بندی های آبی و مشکی و... ست می شود. اگر می خواهید یک استایل جوان پسندانه بزنید؛ می توانید از شلوارهای جین زاپ دار با این کفش ها استفاده کنید تا ظاهر جذاب تری را به وجود آورید. البته بهتر است از شلوارهای زاپ دار که بیش از حد پاره هستند؛ استفاده نکنید تا ظاهر شما بهتر زیبایی خود را نمایان سازد.

 

استفاده از شلوارهای کتان با کفش های جردن

شما می توانید با کفش جردن خود، شلوار کتان را هم ست کنید. نکته ای که در خصوص ست کردن کفش های جردن با انواع شلوار وجود دارد؛ این است که از شلوارهای گشاد به هیچ عنوان استفاده نکنید. به همین علت می توانید این کفش ها را با شلوارهای کتان هم ست کنید. البته این ست کردن بیشتر جنبه رسمی دارد و می توانید آن ها را در موقعیت ها و مجالس رسمی مورد استفاده قرار دهید. پس هر تیپ و استایلی می طلبد تا آن را در موقعیت ها و مجالس و محافل مختلف بکار گیرید تا متناسب با آن جمع از استایل خود لذت ببرید.

 

ست کردن کفش های جردن با انواع پوشاک ورزشی مردانه

اگر علاقه مند به استفاده از پوشاک مردانه برای خود هستید؛ می توانید کفش جردن مردانه خود را با انواع شلوار ورزشی یا حتی گرمکن های ورزشی ست کنید. این گونه از استایل می تواند ضمن جنبه ورزشی داشتن، یک استایل سبک و راحت برای شما به حساب بیاید. حتی شما می توانید کفش های جردن مردانه خود را با انواع هودی یا سویشرت های اسپرت خود ست کنید. با توجه به جنبه ورزشی بودن کفش های جردن، امکان ست کردن این کفش ها با انواع البسه ورزشی برای شما به راحتی امکان پذیر است.

 

ست کردن کفش ایرجردن 1 با انواع استایل های مختلف

در صورتی که از میان انواع کفش جردن، ایرجردن 1 را انتخاب کرده اید؛ بهتر است به استایل هایی توجه کنید که با این کفش ها می توان از آن ها استفاده کرد. شما می توانید کتونی ایرجردن مردانه خود را انواع شلوارهای جین اسلیم فیت، شلوارهای جاگر و یا انواع شلوارک های مردانه ست کنید. با این نوع استایل ها می توانید یک استایل کژوال خیابانی را برای خود به وجود آورید. البته می توانید به تناسب شرایط جوی، از انواع هودی، ژاکت، تیشرت یا حتی برخی کت های تک هم استفاده کنید. برای رقم زدن هر یک از این استایل ها می بایست به ترکیب رنگ آن ها نسبت به هم توجه ویژه ای داشته باشید.

 

خرید انواع کفش جردن از سورین اسپرت

اگر تمایل به خرید انواع کفش جردن دارید تا آن را با استایل های مختلف ست کنید؛ می توانید وارد سایت فروشگاه اینترنتی سورین شوید. در این وب سایت اینترنتی می توانید انواع کتونی جردن مردانه را در رنگ بندی های مختلف متناسب با سایز پای خود با کیفیت بالایی خریداری کنید.

 

چرا خرید کفش مردانه از سورین اسپرت؟

  1. خرید کفش مردانه با کیفیت و ارزان به دلیل خرید مستقیم از تولید کننده و حذف واسطه ها
  2. امکان تعویض و مرجوع کردن کالا
  3. امکان خرید حضوری محصول از فروشگاه حضوری واقع در خیابان پیروزی
  4. امکان خرید انواع کتانی اسپرت و ورزشی مردانه جدید به دلیل به روز بودن سایت و همگام بودن آن با مد روز
  5. کسب امتیاز بیشتر با هر خرید، و امکان تبدیل این امتیاز ها به کد تخفیف برای خریدهای آینده
  6. پشتیبانی تلفنی و آنلاین از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب از طریق سایت، پیج اینستاگرام، و تلفن های فروشگاه
  7. ارسال سریع به سراسر نقاط ایران

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dv9xm