جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/30 04:19
تاتو | خرید با تاتو | خرید از فروشگاه
کد خبر: 34255

خرید از فروشگاه ها با تاتو بارکد پرداخت قابل اسکن! + فیلم

یک مرد تایوانی با تاتو یک بارکد پرداخت قابل اسکن، روی ساعد دستش از فروشگاه ها خرید می کند.

یک مرد تایوانی پس از خالکوبی دائمی یک بارکد اپلیکیشن پرداخت روی ساعدش، در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

این مرد ناشناس اخیراً در پلتفرم رسانه اجتماعی تایوانی Dcard خالکوبی بارکد کاربردی اش را به اشتراک گذاشت. این مرد جوان که هویتش مشخص نشده مدتی بود که به خالکوبی روی بدنش فکر می کرد با این حال او به جای اشکال هنری که اغلب مردم روی بدن خود خالکوبی می کنند به دنبال یک چیز خاص بود.

 یک روز، با فکر اینکه چقدر دست و پا گیر است که دائماً برای پرداخت هزینه ها، تلفن هوشمندش را از جیب یا کیفش بیرون بیاورد به این نتیجه رسید چرا برای حل این مشکل یک خالکوبی کاربردی روی دستش ایجاد نکند؟ بنابراین این مرد از یک هنرمند خالکوبی خواست تا بارکد برنامه پرداخت را روی ساعدش تاتو کند تا او دیگر مجبور نباشد از تلفن خود استفاده نماید.

اگرچه این نوع خالکوبی بسیار ساده به نظر می رسد، اما اگر هنرمند خالکوبی یکی از میله های عمودی بارکد را خیلی ضخیم یا خیلی نازک ترسیم کند این بارکد کار نخواهد کرد.

با این حال، در این مورد، این هنرمند خالکوبی کار بسیار خوبی از خود ارائه کرده است.  زیرا این مرد چندین ویدئو از خود به اشتراک گذاشت که از خالکوبی ساعد برای پرداخت هزینه در فروشگاه‌های رفاه و پمپ بنزین‌ها بدون مشکل استفاده می‌کرد. او می گوید که مردم گاهی اوقات به او خیره می شوند یا اینکه خالکوبی او واقعاً کار می کند شوکه اند.

خالکوبی بارکد و QR دو روشی است که مردم برای آسان کردن زندگی روزمره خود از آنها استفاده می کنند. برخی دیگر برای سهولت در انجام کارها اقدام به کاشت تراشه در زیر پوست خود می کنند.

اختصاصی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d9ddw