یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 05 May 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/11 15:54
کد خبر: 3879

جهانبخش پس از سوپرگل مقابل چلسی: بهترین گل دوران فوتبالم را زدم

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی برایتون در مورد سوپرگل تماشایی خود مقابل چلسی صحبت کرد. این گل باعث شد تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد و برایتون یک امتیاز ارزشمند را مقابل تیم قدرتمند چلسی کسب کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛  علیرضا، بعد از گلزنی در بازی شنبه مقابل بورنموث برای دومین بازی پیاپی گل زدی، چه حسی داری؟
جهانبخش: خیلی خوشحالم که توانستم در چنین بازی مهمی نقش داشته باشم،  سخت تلاش کردم تا بتوانم صاحب فرصت شوم و  در نهایت این فرصت را به دست آوردم تا بتوانم به تیم کمک کنم.  بعد از مدتها بازی نکردن تلاش کردم تاثیر خودم را روی تیم بگذارم و حالا خیلی خوشحالم که به تیم کمک کردم و هواداران را در این جا خوشحال کردم. لحظات خیلی سختی را پشت سر گذاشتم و خیلی خوشحالم که توانستم ورق را در این بازی مهم برگردانم. خیلی خوشحالم که به تیم کمک کردم تا امتیاز کسب کند.

در مورد برگرداندن ورق صحبت کردی، گل خیلی خیلی خاصی زدی، بارها تکرار این صحنه را دیدیم، چه حسی در مورد این ضربه و این گل داشتی؟
بله، حقیقتا همین طور است... احساس خیلی خاصی داشت.منظورم این است که نمی توانم توصیف کنم که چقدر خوشحال هستم که توانستم نقشی ایفا کنم. لحظات بسیار سختی را داشتم.سعی کردم که تمرکزم را در بالاترین سطح ممکن نگه دارم. وقتی که در بازی قبلی فهمیدم که قرار است بازی کنم احساسات ویژه ای قبل از بازی داشتم چرا که در هفته های اخیر خوب تمرین کرده بودم. در بازی قبلی و همچنین این بازی به عنوان نیمکت نشین، فرصت نصیبم شد. حس می کردم که در این بازی می توانم تاثیری بگذارم. وقتی دانک آن توپ را ارسال کرد  همه تلاشم را کردم تا بهترین ضربه ممکن را بزنم و تنها راه این بود که ضربه برگردان بزنم.در نهایت ضربه ام به گل تبدیل شد و در جای درستی قرار گرفت.

فکر می کنی که گلت شانس کسب عنوان بهترین گل فصل را دارد؟
بله، فکر می کنم که بهترین گل دوران فوتبالم را به ثمر رساندم. کسی چه می داند؟ ممکن است این اتفاق رخ بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d7nm4