پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/23 03:37
کد خبر: 2778

رکورد حیرت‌انگیز سرخ‌ها

پل پوگبا به بازیکنان جوان منچستر یونایتد گفته که از فرصت خود نهایت استفاده را ببرند، چون آنها دارند برای باشگاهی بازی می‌کنند که احتمالا بزرگ‌ترین باشگاه تاریخ است.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از آخرین خبر: منچستر یونایتد یکشنبه مقابل اورتون بازی می‌کند و این بازی قرار است 4000امین دیدار پیاپی باشد که در آن دست کم یک بازیکن پرورش‌یافته آکادمی یونایتد در لیست تیم حضور می‌یابد. این روند از سال 1937 آغاز شده و اوله گونار سولشر هم پس از چندین دهه، آن را ادامه داده است. در بازی منچستر یونایتد مقابل آلکمار، 9 بازیکن از آکادمی یونایتد در لیست تیم بودند.

پوگبا که در 16سالگی به یونایتد پیوست، می‌گوید: «به بسیاری از بازیکنان جوان که با تیم اصلی تمرین کرده‌اند گفته‌ام: بچه‌ها، شما نمی‌دانید که چقدر خوش‌شانس هستید. متاسفانه ما مصدومان بسیاری داشته‌ایم ولی این فرصت بزرگی برای شماست که جای خالی آنها را پر کنید.

آنها بخت آن را دارند که عالی کار کنند و در تیم بمانند. به آنها گفته‌ام: از این بخت استفاده کنید چون فقط تا زمانی فرصت دارید که بازیکنان اصلی برگردند. کسی چه می‌داند. شاید یک بازیکن مصدوم شود، و یک بازیکن جوان بیاید و جایش را تا پایان دوران بازی‌اش در تیم حفظ کند.

من هم امیدوارم که بتوانم به آنها کمک کنم. این‌جا یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا است و شاید بزرگ‌ترین باشگاه تاریخ باشد. بازیکنان جوان فرصت آن را دارند که در این باشگاه بازی کنند. به آنها می‌گویم که از هیچ چیز نترسند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bxo82