چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/21 15:15
کد خبر: 8430

نظارت سفت و سخت ژاوی از راه دور

سرمربی تیم السد قطر اعلام کرد روند تمرینی همه بازیکنان تیمش را در دوران تمرین در خانه پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: باشگاه السد قطر در سایت رسمی خود، خبری از پیگیری شدید سرمربی این تیم بر عملکرد بازیکنان تیمش خبر داد.

در حالی که بازیکنان السد نیز به مانند دیگر بازیکنان این روزهای فوتبال دنیا با حضور در خانه، تمرینات خود را پیگیری می کنند، سرمربی این تیم سفت و سخت به دنبال پیگیری تمرین بازیکنن تیمش است تا آمادگی جسمانی بازیکنان السد پایین تر از حد مجاز نباشد.

سایت رسمی باشگاه السد در این باره نوشت: ژاوی به هموطن خود یعنی ایوان تورس، مربی بدنساز تیم السد قطر گفت تا تمریناتی برای نوبت های صبح و عصر همه بازیکنان تیم طراحی کند و به آنها بدهد و به همین دلیل تورس نیز هر روز با بازیکنان ارتباط برقرار می کند و به صورت جداگانه برنامه های تمرینی هرکدام از بازیکنان را به آنها می دهد و پس از آن نیز با در اختیار گذاشتن برنامه ها به ژاوی، سرمربی اسپانیایی السدی ها وی را در جریان برنامه های مربوط به بازیکنان می گذارد.

در میان بازیکنان تیم السد، طارق سلمان، مدافع این تیم، تنها بازیکن مصدوم تیم السد محسوب می شود که زیر نظر کادر پزشکی این تیم به فعالیت خود ادامه می دهد و دوراه نقاهت را پشت سر می گذارد.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bvk53