یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/27 08:08
تلویزیون| ژیلا صادقی
کد خبر: 127278

خانم مجری باز هم خبرساز شد| ژیلا صادقی کت و دامن جنجالی‌اش را پوشید+ عکس

ژیلا صادقی، با برنامه «سلام صبح بخیر» به آنتن شبکه۳ برگشته است. پوشش این مجری که با کت و روسری رنگی در قاب تلویزیون ظاهر شد، در مدت زمان کوتاهی در فضای مجازی خبرساز شده است.

به گزارش رصدورزشی، مجری تازه برنامه سلام صبح بخیر نیامده به چهره خبرساز تلویزیون تبدیل شد. پیش‌تر در تیرماه سال ۱۴۰۰ قرار بود ژیلا صادقی پس از مدتی با مسابقه‌ای تلویزیونی به نام «آشپزی با مامان» از شبکه پنج سیما به قاب تلویزیون بازگردد اما سرانجام با انتشار متنی در اینستاگرامش کناره‌گیری خود از این برنامه را اعلام کرد.

ژیلا صادقی در صفحه شخصی خود نوشته بود: «به امید روزی که چین سر آستین هیچ زنی در سرزمینم مشکلی برای بودن یا نبودش ایجاد نکند. مردم به اندازه کافی لباس‌های عجیب و غریب در شبکه خانگی می‌بینند.»

ژیلا صادقی در حالی با کت سفید و روسری رنگی به اجرای برنامه تلویزیونی پرداخت که پیش از این نوع پوشش او در برنامه‌های دیگر نیز جنجالی شده بود.

این مجری درباره دلایل دوری خود از برنامه های تلویزیونی و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر کنار گذاشته شدن از سوی صدا و سیما گفت: «هیچ‌کدام از این نکاتی که مطرح می‌کنند بعد از ۴ سال تلویزیون اجازه اجرا داد و کنار گذاشتن پایان یافته، صحت ندارد.»

صادقی توضیح داد: «من خودم چهار سال کنار نشستم تا بتوانم اتفاقات اخیری که برخی از هنرمندان غیرحرفه‌ای در زندگی شخصی‌ام ایجاد کردند را پیگیری قضایی و حقوقی کنم؛ شکایت از یک پلتفرم و برخی از هنرمندان به دادگاه پروسه زمان‌بری بود.»

او ادامه داد: «این‌طور نبود که تلویزیون مرا کنار گذاشته باشد، اتفاقاً در طول این چند سال چندین بار دعوت شدم اما هر بار که دعوت شدم این پاسخ را می‌دادم که دلم می‌خواهد همان ژیلا صادقیِ پرانرژی و صادق همیشگی باشم. نمی‌خواهم نقش بازی کنم. چون واقعاً حالِ خوبی نداشتم. در حالی که پروسه مادری را طی می‌کردم تلخ‌ترین ضربه‌ای که می‌توانست به خودم و همسرم وارد شد.»

بازگشت خبرساز ژیلا صادقی با کت و دامن

آنچه مهم بود دلیل انصراف به خاطر ممیزی روی مدل لباس بود. ژیلا صادقی توضیح داده بود که یکسری ممیزی‌های سلیقه‌ای از سوی عوامل اصلی برنامه در طراحی لباسش موجب این کناره گیری شده است.

صادقی در استوری‌ خود چنین نوشته بود: «به امید روزی که چین سر آستین هیچ زنی در سرزمینم مشکلی برای بودن یا نبودش ایجاد نکند.»

روزنامه‌ هفت صبح درباره صادقی نوشته است: او جسورترین مجری زن سال‌های اخیر تلویزیون لقب گرفته است که سعی کرده خطوط قرمز فرضی را جابه‌جا و مدلی تازه از اجرا ارائه کند


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bqxl5