شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/25 17:45
مجری سرشناس
کد خبر: 127106

مجری سرشناس تلویزیون و یک انتصاب عجیب! |مگر قحط النساء بود؟ (عکس)

روز گذشته یک مجری سرشناس تلویزیونی به مسئولیت خاصی رسید. 

به گزارش رصدورزشی - یک مجری سرشناس روز گذشته در فدراسیون دوومیدانی مسئولیت گرفت. پست این مجری سرشناس نائب رئیس امور بانوان است. این مجری سرشناس زهرا محمودوند نام دارد. این مجری سرشناس سابقه اجرا در رادیو و تلویزیون را دارد و اکنون هم مجری است و هم گوینده اخبار. البته که انتخاب این مجری سرشناس در فدراسیون دوومیدانی با انتقادات زیادی روبرو شده است. 
 معصومه کیانی گزارشگر مطرح صدا و سیما در کانال تلگرامی خود نوشت: «یک نایب رئیس بانوان دیگر روز گذشته به عنوان سرپرست انتخاب شد و این سوال تکراری مطرح شد "مگر در ورزش بانوان قحط النساء است؟"
بعد از آمدن مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی و رفتن پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان از فدراسیون خبر دیگری منتشر شد، انتخاب زهرا محمودوند مجری صداو سیما به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون! 
سوال من این است: آیا در فدراسیون دوومیدانی قحط النساء است؟ 
آیا پست نایب رئیسی بانوان همینقدر تشریفاتی است؟
آیا قهرمانان و ورزشکارانی که خاک این رشته را خورده اند و خداحافظی کرده اند نمی توانند در چنین پستی فعالیت کنند؟ 
جالب اینجاست کمیسیون زن و ورزش کمیته ملی المپیک دوره های آموزشی رهبری و مدیریت در ورزش بانوان (جانشین پروری) برگزار کرد و مردادماه امسال هم مراسم اختتامیه ای برگزار کرد و احکام 40 شرکت کننده ای که با موفقیت این دوره را سپری کردند به این عزیزان اعطاء کرد. 
این دوره به چه منظور برگزار شد؟ آیا هدف از برگزاری آن جانشین پروری ورزش بانوان نبود؟ پس چرا از دل همین دوره های آموزشی فرد شایسته ای انتخاب نشد؟ 
هر چند چنین انتخاب هایی را در ورزش بانوان شاهد بوده ایم میرسپاسی مجری و گوینده سیما در والیبال، ستاری گزارشگر شبکه خبر در سوارکاری ، نعیمه ظفر گزارشگر بسکتبال در اسکیت. این انتخاب مثل بارز آزموده را آزمودن خطا است. 
و بار دیگر به عمق درد ورزش بانوان و نواب رئیسانی که شایسته این پست هستند و تشریفاتی بودن پست نایب رئیسی را فریاد می زنند می رسیم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bqx6e