چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/18 06:46
پرسپولیس | استقلال
کد خبر: 122306

اگر اشتباه داوران نبود پرسپولیس الان چندم بود؟ | استقلالی ها به سیم آخر زدند

بازیکنان استقلال به شدت نسبت به تصمیمات داوری در دیدارهایی که پرسپولیس به میدان رفته است اعتراض دارند.

اتفاقاتی که در بازی با پرسپولیس رخ داد علاوه بر اینکه بازیکنان  و اعضای کادر فنی گل گهر را از بازی پرسپولیس به شدت عصبانی کرد، حالا صدای اعتراض استقلالی‌ها را هم به آسمان برده و شاگردان جواد نکونام به شدت از این مسئله داوری پرسپولیس گلایه دارند. بازیکنان استقلال یکشنبه شب فوق العاده از تصمیماتی که داوران تا اینجای کار برای پرسپولیس اتخاذ کرده‌اند، ناراحت هستند و جدا از اینکه یکی دو نفر از آنها در فضای مجازی درباره داوری پرسپولیس واکنش نشان دادند، بقیه هم در گروه شخصی خودشان معترض بودند.

سقوط تا رده هشتم

یکی از مسائلی که استقلالی‌ها روی آن به طور ویژه تاکید دارند، امتیازاتی است که به ادعای آنها پرسپولیس به لطف اشتباهات داوری دریافت کرده است. شاگردان جواد نکونام ی این حرف خودشان به دو بازی پرسپولیس استناد می‌کنند و مدعی‌اند اگر اشتباهات تیم داوری نبود و گل آفساید این تیم مقابل ذوب آهن به درستی مردود اعلام می‌شد، سرخپوشان تهرانی آن بازی را می‌باختند و یک امتیاز کمتر می‌گرفتند از طرف دیگر اگر توپی که در بازی با گل گهر سیرجان گل اعلام نشد، با نظر تیم داوری ل می‌شد و بازی با نتیجه مساوی به پایان می‌رسید، پرسپولیس ۲ امتیاز دیگر هم اینجا از دست می‌داد و با توجه به این افت امتیاز تا رتبه هشتم جدول سقوط می‌کرد اما چنین اتفاقی رخ نداده و پرسپولیسی‌ها به لطف همین اشتباهات بزرگ در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر محسوب می‌شوند.

ضعف داوری برای استقلال

نکته دیگری که بازیکنان و مربیان استقلال روی آن تاکید دارند بحث ضعف داوری پیرامون آبی‌پوشان است. یکی از مربیان این تیم در مورد ماجرای مذکور به خبر ورزشی گفت: سیاست آقای نکونام این است که فضا آرام باشد و به همین خاطر ما هم کمتر مصاحبه می‌کنیم ولی انصافاً کمیته داوران خودش بازی‌های استقلال و پرسپولیس طی هفته‌های سپری شده را ببیند و قضاوت کند. تا همین جای کار ما ۳ پنالتی سوخته شده داریم. در جریان تقابل با سپاهان همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد و در دیدار با ملوان و مس رفسنجان هم با وجود اینکه مسابقه را بردیم اما باز هم اشتباهات داوری به ضرر ما بود. اصلاً نمی‌گوییم داوری به نفع ما باشد چون خلاف عدالت است و استقلال به چنین قدرتی نیاز ندارد در مورد اشتباهات تیم داوری در جریان بازی‌های پرسپولیس هم به کسی تهمت نمی‌زنیم اما این حق مسلم ماست که ببینیم با داوران ضعیف برخورد می‌شود و امیدواریم پرسپولیسی‌ها اگر هفته‌های آینده اگر سوتی به ضررشان زده شد یا پرچمی به اشتباه برای آنها بالا رفت، آسمان و زمین را به هم ندوزند و یادشان باشد که اشتباهات داوری چه کمک بزرگی به آنها حداقل تا اینجای کار کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bprpe