یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/01 16:58
تراکتور | شکست تراکنور
کد خبر: 123154

شکست عجیب تراکتور! | پرشورها رکوردشکن ولی بازنده!

بازی‌های هفته ششم لیگ برتر ایران با یک شکست خانگی و عجیب برای تراکتور به پایان رسید.

به گزارش رصد ورزشی : تراکتور اگرچه لیگ برتر را با ۲باخت متوالی آغاز کرد اما در ۴بازی بعدی به ۴برد و ۴کلین‌شیت رسید و به همین دلیل کسی فکر نمی‌کرد این تیم مقابل شمس‌آذر تازه‌وارد به لیگ برتر دچار مشکل شود. اما شاگردان پاکو خمس در هفته‌ای که او از وضعیت چمن و امکانات در ایران انتقاد کرده بود، در زمین خودشان تسلیم تیم جذاب قزوین شدند.

شمس‌آذر در بازی‌های گذشته‌اش فقط یک برد به‌دست آورده بود اما این تیم حتی در بازی‌هایی که نتیجه نمی‌گرفت در بخش هجومی شرایط خوبی داشت و یکی از تیم‌هایی بود که امید گل بالایی خلق می‌کرد. با وجود این، مقایسه امید گل ۲تیم در بازی تراکتور و شمس‌آذر نشان می‌دهد تیم مهمان با امید گل۱.۷۰ به ۳گل رسیده و تیم میزبان با خلق امید گل۳.۵۹ نتوانسته بیشتر از ۲گل بزند.

امید گل۳.۵۹ تراکتور در این مسابقه بالاترین امید گلی است که تیمی در بازی‌های این فصل خلق کرده و جالب است که تراکتور با وجود این رکوردشکنی، بازی‌اش را باخته است. تیم خمس در این بازی ۳۱شوت زد که این هم رکورد جالبی است. از این ۳۱شوت ۷ضربه داخل چارچوب بود اما شمس‌آذر فقط با ۷شوت که ۵تای آنها داخل چارچوب بود ۳گل زد و برنده شد.

آمار مالکیت توپ ۲ تیم هم جالب توجه و تاحدودی عجیب است. تراکتور در ۷۱.۶درصد از زمان بازی توپ را در اختیار داشته و مالکیت توپ قزوینی‌ها فقط ۲۸.۴درصد بوده است.

تعداد پاس‌های میزبان هم دقیقا ۳برابر پاس‌های مهمان بوده است! با وجود این شرایط، شمس‌آذر نهایتا با همان ۵ضربه داخل چارچوب و همان ۳گل بر حریف صاحب‌نام خودش چیره شد.

در این مسابقه ریکاردو آلوز که از فصل گذشته عنوان بهترین پاسور را در لیگ برتر ایران در اختیار دارد نخستین گل خودش را هم برای تراکتور به ثمر رساند. او گل دوم تیمش را با شوتی سرکش زد و در پایان مسابقه هم با امتیاز۷.۸۹ در سایت متریکا بهترین بازیکن زمین شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bpgo9