جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/07 06:10
قشم/
کد خبر: 32430

کسب دیپلم افتخار روابط عمومی منطقه آزاد قشم در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم از کسب دیپلم افتخار توسط این مجموعه در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی خبر داد.

حسین مرادی بابیان این مطلب اظهار داشت: هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به همت انجمن متخصصان روابط عمومی به‌عنوان یک انجمن تخصصی و حرفه‌ای در این حوزه در آبان ماه سال جاری برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این جشنواره ملی و پس از بررسی‌های تخصصی صورت گرفته توسط هیات داوران، مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم موفق به کسب دیپلم افتخار گردید.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: این مجموعه در بخش‌های اینفوگرافیک، ویژه‌نامه، کتاب، چندرسانه‌ای و سایت موفق به کسب رتبه نخست هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی شد.

به گفته مرادی؛ مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین در بخش‌های تبلیغات مکتوب و تیزر، رتبه دوم و در بخش پوستر رتبه سوم این جشنواره را کسب کرد.

وی تصریح کرد: با بهبود جایگاه روابط عمومی‌ها در سازمان‌های مختلف می‌توان به ارتقای شاخص‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دست‌یافت.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bepn5