چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/14 03:10
یحیی گل محمدی | پرسپولیس
کد خبر: 124003

نارضایتی یحیی از دو ستاره پرسپولیس | خط قرمز گل محمدی دو نام این دو ستاره: دیگر شما را نمی خواهم

عملکرد ضعیف هر دو مدافع کناری پرسپولیس ابهاماتی را در مورد ترکیب اصلی این تیم ایجاد کرده است.

به گزارش رصد ورزشی : پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان بازی دارد اما یحیی از دو ستاره پرسپولیس ناراضی است. عملکرد ضعیف هر دو مدافع کناری پرسپولیس ابهاماتی را در مورد ترکیب اصلی پرسپولیس ایجاد کرده است.

مرور بازی پرسپولیس و صنعت نفت نشان می دهد علی نعمتی و دانیال اسماعیلی‌ فر روی هر دو گل حریف تاثیرگذار بودند. در صحنه گل اول، حرکت آبادانی‌ها با پاس اشتباه علی نعمتی آغاز شد. بیرانوند با یک پاس، نعمتی را صاحب توپ کرد و او هم در حالی که می‌خواست هم‌تیمی‌اش را صاحب توپ کند با یک پاس اشتباه، توپ را به یوسف وکیا رساند. بازیکنان صنعت نفت آبادان قدر این اشتباه را به خوبی دانستند و توانستند گل اول بازی را به ثمر برسانند. 

دانیال اسماعیلی‌‎فر هم که توانسته بود در به دست آمدن یک پنالتی برای تیمش موثر باشد کار علی نعمتی را در آخرین دقیقه بازی تکمیل کرد. توپی که گذشتن یا نگذشتن آن به یکی از بزرگترین جنجال‌های هفته نهم تبدیل شده است را ضعف دانیال اسماعیلی‌فر وارد دروازه بیرانوند کرد.

همین موضوع باعث شده ابهاماتی در مورد ترکیب پرسپولیس و دو مدافع راست و چپ پرسپولیس ایجاد شود. این که ممکن است باز هم هنانوف در دفاع راست جانشین دانیال شده و دانیال یک خط جلوتر بازی کند. اما در سمت چپ وضعیت کاملا متفاوت است.

وحید امیری هنوز شرایط بازی ندارد و یحیی گل محمدی به محمدمهدی احمدی مدافع ملی پوش تیم امید اعتماد ندارد از این رو تنها گزینه او علی نعمتی است. بنابراین با وجود اینکه احتمال تغییر و جابجایی اسماعیلی فر وجود دارد اما علی نعمتی تنها گزینه یحیی برای منطقه چپ خط دفاعی تیمش است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48rw5k