پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/05 08:53
ریکاردو ساپینتو | استقلال
کد خبر: 123451

در نشست خصوصی آقای مدیرعامل و شاه ماهی استقلالی چه گذشت ؟ | عذرخواهی از این استقلالی برای بازگشت

اعضای هیات مدیره باشگاه آپوئل به جمع بندی نهایی در مورد کادر فنی این تیم رسیده اند و به زودی تصمیم خود را اجرایی خواهند کرد.

سرمربی پیشین استقلال به باشگاه آپوئل پیسوت سرمربی پیشین استقلال در ایران رکورد محرومیت ها را شکست او پس از استقلال هم دست بردار نبود و به همان روند ادامه داد.  بعد از رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت ۴ ماهه ریکاردو ساپینتو سرمربی پیشین استقلال خیلی تلاش کرد که میزان این محرومیت را کم کند و از آنجایی که درگیری سرمربی پیشین استقلال به خاطر تیم بود باشگاه هم ایستاد تا تکلیف نهایی این پرونده مشخص شود. کمیته تجدید نظر رای صادره از سوی کمیته انضباطی را تایید کرد و ریکاردو ساپینتو در ۴ ماه آینده که ۱۷ بازی تیم آپوئل را شامل می شود قادر به حضور روی نیمکت تیم نیست. به همین بهانه باشگاه در تلاش برای انتخاب جایگزین است.

بعد ازتایید رای صادره از سوی کمیته انضباطی مدیر باشگاه آپوئل نشست خصوصی را با ریکاردو ساپینتو برگزار کرد تا او در جریان تصمیمی که اعضای هیات مدیره باشگاه گرفته اند، بگذارد. گفته می شود مدیر خطاب به ریکاردو ساپینتو گفته است از تو عذرمی خواهم اما به خاطر رای صادره از سوی کمیته تجدید نظر چاره ای برای باشگاه باقی نمی ماند که به دنبال سرمربی جدید باشد.

ریکاردو در پایان فصل گذشته در لیگ برتر ایران و به خاطر حواشی دیدار با پرسپولیس ۴ ماه محروم شده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48rgak