یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/12 11:24
فال ابجد امروز | فال ابجد روزانه | فال ابجد
کد خبر: 34727

فال ابجد سه شنبه 13 دی | فال ابجد 1401/10/13

فال ابجد سه شنبه 13 دی را در این صفحه بخوانید .

 

 

فال ابجد سه شنبه 13 دی | فال ابجد 1401/10/13

 

از گذشته‌های دور تا کنون، همواره انسان ها به دنبال راهی برای فهمیدن آینده ی خود بوده اند؛ که این عمل را با گرفتن انواع فال ها و روی آوردن به افرادی که در این زمینه تخصص دارند، انجام می دهند. با پیشرفت تکنولوژی انسان ها به راحتی می توانند در هر لحظه که بخواهند، این عمل را با گوشی یا لپ تاپ خود در منزل انجام دهند. فال ابجد یکی از فال هایی است که افراد به آن علاقه ی زیادی دارند. فال ابجد از فال های پرطرفدار در میان فال های دیگر است که قدمت زیادی دارد؛ چرا که برخی افراد آن را به زمان دانیال نبی و بعد ها به دوره ی امام جعفر صادق نسبت می دهند.

 

فال ابجد امروز متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : آ ب آ

ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد و به مرادت میرسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که میترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن .

 

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : آ ب آ

ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد و به مرادت میرسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که میترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن .

 

فال ابجد امروز متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : آ ب آ

ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد و به مرادت میرسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که میترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن .

 

فال ابجد امروز متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : د ج ج

گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود. به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاعی. به زودی از او خبری به دست تو میرسد. اگر گم شده ای داری، آن را پیدا میکنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید انشاءالله.

 

فال ابجد امروز متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : ج د ج

فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی. گشایشی در کارت دیده میشود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی میکند مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر بدست می آوری.

 

فال ابجد امروز متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : ب آ د

آنچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نصیبت میشود. از کار خود بهره مند میشوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

 

فال ابجد روزانه متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : د د آ

طالعت روشن است موفقیت خوبی در پیش داری و بر بدخواهان و مخالفان پیروز میشوی و به مراد و مقصود میرسی. تا چند روز آینده خبری خوشحال کننده به تو میرسد. اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن. با زنان گفتگو یا بگو مگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نمیرسد.

 

فال ابجد روزانه متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : د ب ب

نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

 

فال ابجد روزانه متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : ب آ ب

نیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت میرسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا میکنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

 

فال روزانه ابجد متولدین دی

حروف ابجد فال شما : ج ب ب

آنچه را که از خدا طلب کنی به آن میرسی اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی. اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت میرسی. یک نفر که به تو نزدیکست غیبت تو را میکند تو به آن بی اعتنا شو و به کار خود مشغول باش، به زودی به خواسته ات میرسی انشا الله .

 

فال روزانه ابجد متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : د د د

نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می رسی. در روزی به رویت گشوده میشود و به سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود. به دیگران اعتماد کن اما رازت را به هر کس مگو. به زودی خبر خوشی به تو میرسد.

 

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : ج د ب

در این زمان طالعت خوب نیست بهتر است از قصد و نیت خود منصرف شوی. کسی قصد فریب دادن تو را دارد مراقب باش فریب او را نخوری. نمی توانی همه را دوست خود بدانی بعضی ها افکار فتنه انگیز دارند. اگر کسی نصیحتی به تو کرد آن را بپذیر تا صدمه نبینی. اگر قصد انجام کاری داری چند روزی صبر کن تا شرایط بهتر شود.

 

راز ها و نکات مهم درباره ی حروف ابجد

اولین گام که شما برای گرفتن فال ابجد باید بدانید، دانستن حروف ابجد است. افراد زیادی معتقدند که حروف ابجد ویژگی های خارق العاده ای دارد که با دانستن آن می توان به آینده پی برد. این حروف راز آلود که برای مرتب کردن حروف در زبان عربی به کار رفته اند، برپایه ی ابتدایی الفبای خط فنیقی بوده است. این حروف ارزش عددی کلمات را نشان می دهند که برای طالع بینی فرد یا رمزگذاری و شماره گذاری صفحات از آن استفاده می کردند. این حروف را به سه بخش دسته بندی کرده اند که این سه بخش عبارتند از

 

ابجد صغیر

قبل از اینکه بخواهیم درباره ی هرکدام از موارد بالا صحبت کنیم، بهتر است بدانید که  اعدادی که به حروف ابجد نسبت داده اند، عدد یک تا هزار است و حروف ابجد 28 حرف را شامل می شود. نسبت دادن این اعداد به این 28 حروف ابجد به این صورت است که عدد 1 تا 1000 را بین این 28 حرف ابجد کبیر تقسیم می کنند؛ حال اگر حرف ابجد کبیر که از عدد 9 بزرگ تر است را تقسیم کنیم باقی مانده ی آن حرف ابجد صغیر خواهد بود. همچنین اگر حرف ابجد کبیر را بر 12 تقسیم کنیم حروف ابجد وسیط به دست می آید، بیش ترین استفاده  در گرفتن فال ابجد از حروف ابجد کبیر است.

 

ابجد کبیر

همانطور که گفتیم هر کدام از 28 حرف عربی دارای ارزش عددی مخصوص خود هستند که در زیر عددهای مربوط به هر حرف را بیان نموده ایم. این حروف عبارتند از


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qx5w