پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/27 04:25
جواد نکونام
کد خبر: 41327

جواد نکونام در یک قدمی نیمکت استقلال | خوان رامون لوپس کارو اسپانیایی در راه است؟

خبرورزشی نوشت: طبق آخرین اخبار رسیده، امشب قرار است جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شود.

جواد نکونام یکی از بازیکنان سابق تیم ملی ایران است. جواد نکونام یکی از فوتبالیست های مشهور ایرانی است. جواد نکونام اکنون مدتهاست که بر نیمکت مربی گری می نشیند. جواد نکونام اکنون یکی از گزینه های سرمربی گری تیم استقلال است.

پس از جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال، مدیران این باشگاه به دنبال جایگزینی برای این مربی پرتغالی بودند و حتی با خوان رامون لوپس کارو اسپانیایی مذاکراتی کردند و سرمربی اسبق رئال مادرید هم سفری دو روزه به تهران داشت و از امکانات باشگاه استقلال دیدن کرد.

مدیران باشگاه استقلال با لوپس اسپانیایی به توافق نرسیدند تا مدیران این باشگاه به سراغ گزینه‌های ایرانی بروند. گفته می‌شود از بین جواد نکونام، محمد ربیعی و ساکت الهامی یک شخص به عنوان سرمربی استقلال امشب معرفی خواهد شد.

بنا به گزارشها از مقابل ساختمان باشگاه استقلال، شانس انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی بعد استقلال نسبت به الهامی و ربیعی بیشتر است و همچنین گفته می‌شود که نکونام قصد دارد در کادرفنی خود از دو مربی ایرانی و دو مربی اسپانیایی استفاده کند. گفتنی است مهدی هاشمی نسب و کیانوش رحمتی که هر دو سابقه بازی در استقلال را دارند، دستیاران ایرانی نکونام خواهند بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qw9w