پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/29 03:19
شعبده بازی | شعبده بازی خطرناک
کد خبر: 34199

شعبده‌بازی که تصادفا خودش را با ترفند دفن زنده کشت! + فیلم

این داستان هولناک شعبده‌بازی است که به‌طور تصادفی زمانی که برنامه دفن زنده خود را اجرا می کرد اشتباها خودش را کشت.

زنده دفن شدن در زیر خاک؛ این نه تنها بزرگترین ترس و فوبیای اغلب مردم است، بلکه کسی نمی تواند تصور کند که حتی برای سرگرمی و تفریح خود را در شرایط مشابه قرار دهد. 

 این که بتوانید این کار را انجام دادید و با استفاده از حیله های ماهرانه از آن فرار کنید، بسیار شاهکار است.

در دهه 1990، شعبده بازی با نام جوزف بوروس که خود را با افرادی مانند هری هودینی افسانه‌ای مقایسه می‌کرد، تصمیم گرفت چنین کاری را بدون آنکه دچار کوچکترین مشکلی شود انجام دهد؛ زنده به گور کردن خود. 

این مرد 32 ساله آمریکایی به دنبال انجام هدفی بود که قبلاً تقریبا هرگز انجام نشده بود. اگر چه هودینی در سال 1915 این بدلکاری را انجام داده بود، اما گزارش‌های آن زمان حاکی از آن بود که او پس از نجات تقریباً از حال رفته بود و توسط خدمه اورژانس نجات داده شده بود.

فیلم تهیه شده در مراسم هالووین سال 1992، بوروس را در حال آماده شدن برای قرارگرفتن در قبری در 6 فوتی زیر زمین نشان می داد. این در حالی بود که دستیارانش دستان او را به هم بسته بودند.

او پیش از قرار گرفتن در قبر گفته بود: «من خودم را استاد توهم و هنرمند فراری می دانم. من معتقدم که هودینی بعدی و بزرگتر هستم.»

بوروس سپس داخل یک تابوت شیشه ای و پلاستیکی شد و لحظاتی بعد کارگران او را با هفت تن خاک و سیمان دفن کنند.

اما شاید او و دستیارانش، حادثه هولناکی را که در حال وقوع بود پیش بینی نمی کردند. ترفند زنده به گور شده جادوگر بیش از حد واقعی شد. تابوتی که بوروس در آن قرار گرفته بود زیر بار سنگین مخلوط ماسه و خاکی که بالای آن قرار داشت فرو ریخت.

سیمان سنگین موجب شکسته شدن تابوت و گرفتار شدن بوروس در زیر چند تن خاک و سیمان شده بود.

یکی از ساکنان محلی به نام شان هندرسون که بخشی از خدمه انجام نمایش بود به لس آنجلس تایمز گفت: «به محض اینکه کارمان تمام شد و کامیون کنار رفت ، همه چیز ( بار سیمان و خاک) سقوط کرد. سیمان تابوت را شکست و او را زنده به گور کرد.

بنا به گفته سوزان در 30 ثانیه پس از وقوع این حادثه همه دیوانه وار سعی می کردند جو را از آنجا بیرون بیاورند اما متأسفانه نتوانستند به موقع به او برسند. بوروس در این شیرین کاری به طرز غم انگیزی جانش را از دست داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qmrw