پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/05 08:14
کد خبر: 38999

قتل برادر در تهران منجر به نبش قبر شد + جزئیات

یک قتل برادرکشی پس از شش ماه با اعتراف قاتل منجر به نبش قبر مقتول شد.

چندی پیش مردی 50 ساله به نام ایرج به پلیس آگاهی مراجعه کرده و اعتراف کرد که شش ماه قبل برادر کوچکتر خود را به دلیل بداخلاقی با خانواده به قتل رسانده است.

وی در توضیح این اتفاق گفته بود که سهراب برادر 44 ساله اش مرتب با همسر و دو دختر خود با تندخویی برخورد می کرده و در یک درگیری وی بطور ناخواسته او را به قتل رسانده اما حالا عذاب وجدان رهایش نمی کند.

ایرج در تشریح ماجرا اینگونه اعلام کرده است که به دلیل بداخلاقی های برادرش همسر او نزد برادر شوهر خود آمده و از او خواسته همسرش را نصیحت کند اما سهراب به حرف های برادر بزرگ خود بی اعتنایی کرده و در نهایت می گوید که این بحث خانوادگی است و به او ارتباطی ندارد. پس از مدتی نیز او به سمت من حمله کرد و همسرش میله ای که زمین بود را برداشته و به سمت او پرتاب کرد که به سر او خورد و این موضوع باعث شد سهراب عصبانی تر شود و به سمت همسرش حمله کند تا او را کتک بزند. من برای  اینکه مانع شوم به سمت او رفتم و دستهایم را دور گردن سهراب فشار دادم اما وقتی به خودم آمدم متوجه شدم که او جان باخته است.

وی گفت: در این ماجرا هم مادرم و هم همسربرادرم می دانستند که من قصد کشتن سهراب را نداشتم به همین دلیل آنها هم سکوت کردند و ما جسد برادرم را به روستایی در غرب تهران که زادگاهم بود بردیم و پس از غسل دادن او را به خاک سپردیم و گفتیم وی به دلیل تصادف فوت کرده است.

به دنبال این اعترافات از سوی دادستانی دستور نبش قبر سهراب داده شد و پس از بررسی ها مشخص شد علت فوت وی خفگی بوده است.

به دنبال این ماجرا برادر بزرگتر که در این مدت عذاب وجدان رهایش نکرده تاکید کرد که پشیمان است و دیه فرزندان صغیر برادرش را به آنها پرداخت می کند.

همسر سهراب نیز تاکید کرد که برادرشوهرش برای وساطت به خانه آنها آمده بوده است و این ماجرا به صورت ناخواسته و در درگیری رخ داده است.

در نهایت نیز برای ایرج 50 ساله کیفر خواست صادر شده و پرونده او به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع داده شده است. مادر ایرج نیز رضایت داده و رئیس قوه قضاییه نیز پس از بررسی ابعاد مختلف پرونده برای فرزندان مقتول درخواست دیه را مطرح کرده است. حال نیز قرار است این فرد از جنبه عمومی نیز در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند. البته همسر سهراب نیز به دلیل وارد کردن ضرباتی به سر مقتول که منتهی به فوت نشده باید از خود دفاع کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qkdw