چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/20 12:49
کد خبر: 6475

منچسترسیتی و یک مانع بزرگ در راه جذب مسی

از باشگاه منچسترسیتی به عنوان مقصد بعدی لئو مسی در صورت جدایی او از بارسا نام برده می شود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از دیلی میل، روز گذشته بود که گاتزتا دلو اسپورت از علاقه 5 باشگاه برای جذب لیونل مسی خبر داد. بحران اخیر در بارسلونا و شکراب شدن رابطه مسی با بارتومئو(رئیس) و اریک ابیدال(مدیر فنی) باعث شده تا شایعات جدایی مسی از بارسا قوت بگیرند.

 

فوق ستاره آرژانتینی تا ژوئن 2021 با بارسا قرارداد دارد ولی بندی در قرارداد او موجود است که به وی اجازه می دهد همین تابستان به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود. هرچند چنین احتمالی خیلی بالا نیست ولی منچسترسیتی همین شانس اندک برای جذب مسی را نیز غنیمت می شمارد.

 

حضور پپ گواردیولا به عنوان سرمربی، فران سوریانو(مدیر اجرایی) و تیکی بگریستین(مدیر ورزشی) در سیتی باعث شده تا شانس پیوستن مسی به این باشگاه بیشتر از باشگاه های دیگر باشد اما در این راه یک مشکل بزرگ دارد. قرار است طی دو هفته آینده، حکم فیفا در مورد فیرپلی مالی این باشگاه اعلام شود و در صورتی که فیفا علیه سیتی حکم بدهد، این باشگاه از خرید بازیکن محروم خواهد شد که مانعی بزرگ در راه جذب احتمالی مسی خواهد بود.

در هر صورت و اگر همه چیز خوب پیش برود، مسی می تواند سال های پایانی فوتبالش را بار دیگر زیر نظر گواردیولا سپری کند. انتقال مسی همچنین می تواند انگیزه ای برای تمدید قرارداد پپ با منچسترسیتی نیز باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48mjk3