پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/11 08:46
کد خبر: 3851

هشدار آرتتا به اوزیل: تنبلی کنی، حذف می‌شوی!

میکل آرتتا سرمربی جدید آرسنال به مسوت اوزیل ستاره آلمانی این تیم هشدار داد که اگر با روحیه کاری او هماهنگ نشود از آرسنال کنار گذاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: بر اساس اعلام دیلی‌میل، میکل آرتتا سرمربی جدید آرسنال به مسوت اوزیل ستاره آلمانی این تیم هشدار داد که در صورتی که با روحیه کاری و انضباط مد نظر او در تیم همراه نشود از آرسنال کنار گذاشته خواهد شد.

 

VaDUE8DMul9O

 

اوزیل در هر دو بازی‌ای که آرتتا به عنوان سرمربی روی نیمکت آرسنال حضور داشته به صورت فیکس به میدان رفته و درخشش او در بازی روز یکشنبه مقابل چلسی با تحسین هواداران توپچی‌ها روبرو شده است. این در حالی است که در دوران اونای امری، این ستاره آلمانی به حاشیه رانده شده بود.

 

SM2zIyohA1L3

 

ولی میکل آرتتا در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره اینکه آیا قصد دارد شالوده تیمش را بر محور مسوت اوزیل پی‌ریزی کند گفت:" نه، من اوزیل را در صورتی در تیم می‌گذارم که ببینم او هر روز با اشتیاق و ذهنیت درست کار می‌کند و درک می‌کند که هدف ما در این تیم چیست. او اراده لازم را دارد و اگر ببینم اوزیل نسبت به بازیکنان دیگر در پست او شرایط بهتری دارد او را به میدان خواهم فرستاد. ولی به محض اینکه اوزیل تغییر کرده و شرایط دیگری پیدا کند بازی نخواهد کرد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/485dm4