سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/25 04:05
استقلال
کد خبر: 41200

حذف قطعی استقلال از آسیا | دسته‌بندی نمایندگان ایران مشخص شد

یک وبگاه معتبر که اخبار فوتبال آسیا را پوشش می‌دهد، ازسهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا رونمایی کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نام تیم‌های شرکت‌کننده در مراحل پلی‌آف و گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش‌رو را اعلام کرده که در آن نامی از استقلال دیده نمی‌شود.
وبگاه «فوتی رنکینگز» نوشته کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (پنجشنبه) باشگاه‌هایی که مجوز شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را دریافت کرده‌اند اعلام کرده و این شامل تمام تیم‌هایی می‌شود که در رقابت‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ شرکت خواهند کرد.
در منطقه غرب آسیا و از ایران تیم‌های پرسپولیس، نساجی و سپاهان در مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت و تراکتور در مرحله پلی‌آف به مصاف برنده دیدار تیم‌های شارجه امارات و باشوندارا کینگز بنگلادش خواهد رفت.

استقلال......
نام تیم استقلال در بین تیم‌های ایرانی شرکت‌کننده در فصل آینده این رقابت‌ها دیده نمی‌شود.
الهلال، الاتحاد و الفیحا نمایندگان عربستان در مرحله گروهی خواهند بود و النصر با «کریستیانو رونالدو» در مرحله پلی‌‌‌‌‌‌‌آف با برنده شباب الاهلی امارات و الوحدات اردن مصاف خواهد کرد.

از سویی دیگر با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست تیم‌هایی که از منطقه غرب این قاره در فصل آینده لیگ قهرمانان حصور دارند به شرح زیر اعلام شد و ایران سه نماینده دارد که در هیچ یک استقلال نیستند:

* الاتحاد، الهلال و الفیحاء (نمایندگان عربستان)

* پرسپولیس، سپاهان و نساجی (نمایندگان ایران)

* السد و الدحیل (نمایندگان قطر)

* پاختاکور و نسف قارشی (نمایندگان ازبکستان)

* العین (نماینده امارات)

* الفیصلی (نماینده اردن)

* استقلال (نماینده تاجیکستان)

* نماینده عراق (مشخص خواهد شد)

* آهال (نماینده ترکمنستان)

* مومبای ‌سیتی (نماینده هند)

۱۶ تیمی که اسامی آن‌ها اعلام شده به همراه ۴ تیمی که از مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ حضور دارند، تراکتور هم دیگر نماینده کشورمان است که در مرحله گروهی شرکت می‌کند. قرعه‌کشی مرحله گروهی ۲ شهریور برگزار می‌شود. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rnx9