شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/16 11:41
بسکتبال | پیروزی
کد خبر: 124172

اخبار ورزشی | برد مدافع عنوان قهرمانی | پیروزی فیلادلفیا با آتش بازی امبید

رقابت‌های بسکتبال ان‌بی‌‌ای بامداد امروز در شهر‌های مختلف آمریکا پیگیری شد.

به گزارش رصدورزشی : در ادامه دیدار‌های فصل جدید لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا دنور ناگتس قهرمان فصل قبل ۱۳۴_۱۱۶ حریف خود نیو اورلینز پلیکانر را شکست داد. در این دیدار نیکولا یوکیچ ستاره صربستانی دنور با کسب ۳۵ امتیاز، چهارده ریباند و دوازده پاس منجر به گل ستاره میدان بود و نقش پررنگی در پیروزی تیم خود داشت.

آتلانتا هاکس که در رده سوم کنفرانس شرق قرار دارد ۱۲۶_۱۱۷ نتیجه را به اوکلاهاما ساندر که در رده هشتم جدول کنفرانس شرق قرار دارد واگذار کرد. در این بازی شای گیلجوس-الکساندر با کسب سی امتیاز نقش به سزایی در برد اوکلاهاما داشت.دالاس ماوریکس که در رده دوم کنفرانس غرب جای دارد ۱۱۷_۱۰۲ اورلندو مجیک را از پیش رو برداشت. لوکا دانچیچ گارد بیست و چهار ساله دالاس با کسب ۲۹ امتیاز ستاره تیم بود و نقش پررنگی در پیروزی تیم خود ایفا کرد.

همچنین فیلادلفیا سونی سیکسرز تیم رده دومی کنفرانس شرق ۱۴۶_۱۲۸ واشنگتن ویزاردز را مغلوب کرد. جوئل امبید سنتر پرآوازه و سرشناس فیلادلفیا با کسب چهل و هشت امتیاز به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

در سایر بازی‌ها هیوستون راکتس، شیکاگو بولز، مینه سوتا تیمبر ولوز، میلواکی باکس، میامی هیت، نیویورک نیکس، ایندیانا پیسرزو گلدن استیت وری یرز موفق به برد برابر حریفانشان شدند. در جدول رده بندی کنفرانس غرب دنور، دالاس و گلدن استیت وری یرز جایگاه اول تا سوم را در اختیار دارند. همچنین بوستون، فیلادلفیا و آتلانتا بالانشینان جدول رده بندی کنفرانس شرق هستند.

ادامه این رقابت‌ها بامداد پنجشنبه با برگزاری چهارده دیدار در شهر‌های مختلف آمریکا پیگیری خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45onpm