سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 30 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/17 16:14
کد خبر: 4224

الیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ شد

اولیور کان دروازه بان سابق تیم ملی آلمان دقایقی پیش و به صورت رسمی به عنوان یکی از اعضای گروه مشاوره مدیران بایرن مونیخ معرفی شد و ازاین به بعد به عنوان مدیر اجرایی باواریایی ها مشغول به کار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛ از ماه آوریل قرار بود تا این مراسم معارفه رسمی انجام شود و در نهایت این اتفاق امروز رخ داد. کان در صحبتهایی این انتصاب را به عنوان چالشی بزرگ برای خودش نامید و یادآوری کرد که هدفش این است که بایرن مونیخ از هر حیث در رتبه اول باشد. او هدف اولی که در بایرن دنبال خواهد کرد را فتح جام قهرمانی بوندس لیگا در این فصل عننوان کرد و گفت:« ما نمی توانیم اجازه دهیم که تیم از فتح جام قهرمانی بوندس لیگا کنار بکشد.»

کان در ادامه به تمجید از هفت قهرمانی متوالی بایرن مونیخ در بوندس لیگا پرداخت و گفت:« سریالهای قهرمانی ما فوق العاده است. هفت قهرمانی متوالی در بوندس لیگا، اتفاقی جاودان است ولی هشت قهرمانی متوالی در بوندس لیگا هم همینطور است.»

کان تا اواخر سال 2021 در این سمت مشغول به کار خواهد بود و در طول این مدت خواهد کوشید تا بایرن روزهای به مراتب موفق تری را پشت سربگذارد:« باید تاریخ موفقیتهای باشگاه را ادامه دهیم و حتی گامهای تاثیرگذارتری رو به جلو برداریم. »

این دروازه بان افسانه ای ادامه داد:« احساسات در دنیای فوتبال مهم هستند ولی در حال حاضر مسئولیت و وظیفه من چیز دیگری است. »

اولیور کان که بخش عمده ای از عمر فوتبالی اش را هم در بایرن سپری کرده بود در سال 1994 و در سن 25 سالگی از کارلسروهه به بایرن پیوست و 14 سال پیراهن این تیم را به تن می کرد و سالها کاپیتان بایرن بود ودرنهایت با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. کان در 86 بازی ملی هم درون دروازه آلمان قرار گرفت و در جام جهانی 2002 با تیم ملی کشورش نایب قهرمان جهان شد و به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت نیز شناخته شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/457oq3