سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 14 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/13 04:57
عارف غلامی | استقلال
کد خبر: 123971

گزینه یحیی در راه استقلال؟ | نقشه نکونام برای برطرف کردن پاشنه آشیل استقلال

تیم استقلال دو بار در بازی با شمس آذر از حریف پیش افتاد اما هر دو بار گل خورد و در نهایت با نتیجه ی مساوی دو بر دو به کار پایان داد.

به گزارش رصد ورزشی : در نقل و انتقالات پیش‌فصل باشگاه استقلال به واسطه مشکلات مالی که از فصل پیش باقی مانده بود، بنای کاهش هزینه‌ها را در پیش گرفت و به همین دلیل راضی به عقد قرارداد با برخی بازیکنان که فصل قبل دستمزدهای عجیب و غریبی گرفته بودند، نشد. عارف غلامی، مدافع میانی باشگاه استقلال با دریافتی بیش از ۲۵میلیارد تومان (با استناد به آماری که باشگاه استقلال منتشر کرد) در واقع گران‌ترین بازیکن فصل پیش استقلال محسوب می‌شد که مدیران کنونی باشگاه استقلال راضی به تمدید قرارداد با عارف غلامی نشدند. عارف غلامی که در مراحل نخست مذاکرات خود خواستار افزایش دستمزدش نسبت به فصل قبل شده بود خیلی زود به این نتیجه رسید که مدیران کنونی حتی راضی نیستند نیمی از قرارداد فصل قبل را به عارف غلامی  بدهند و هرچه تلاش کرد و به انحای گوناگون کوشید که باشگاه را برای بازگرداندنش تحریک کند، اما به توفیق نرسید. آخرین راهکار عارف غلامی انتشار یک استوری و ادعای عقد قرارداد با یک تیم خارجی بود.
خوردن دو گل از تیم شمس آذر نشان می دهد استقلال در خط دفاعی با چالش هایی مواجه است. بعد از اینکه با آرایش جدید استقلال در مصاف با سپاهان در فاز دفاعی خوب کار کرد تصور می شد استقلال این فصل در فاز دفاعی و در همه بازی ها یک تیم خوب نشان داد اما نمایش تیم در بازی با شمس آذر نشان داد تیم در فاز دفاع با مشکلات عدیده ای مواجه است. به طور حتم تیم در تعطیلات زمستانی برای بهبود وضعیت دفاعی چاره های تازه ای خواهد اندیشید که این می تواند منجر به حضور بازیکنان یا بهتر است بگوییم مدافعان جدید در ترکیب تیم آبی شود.

خبرهای رسیده حاکی از آن است ممکن است جواد نکونام یک بار دیگر با حضور عارف غلامی در ترکیب تیم آبی موافقت کند. عارف غلامی در حالی که وعده داده بود به دنبال حضور در یک تیم جدید است فعلا به صورت اختصاصی تمرین می کند و به نظر اشتیاق زیادی دارد که یک بار دیگر پیراهن تیم آبی را برتن کند. او ابتدای فصل از نظر مالی با باشگاه به توافق نرسید و حضورش در تیم آبی منتفی شد. فصل گذشته عارف غلامی در بیشتر بازی ها زوج سیلوا در قلب خط دفاعی تیم استقلال بود. هر دو مدافع بنا به دلایلی اردوی تیم آبی را ترک کرده اند.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zvnxz