شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/22 19:25
نکونام | استقلال
کد خبر: 122595

اعتماد نکونام کار دستش داد

مهرداد محمدی ستاره استقلالی تیم ملی در دیدار مقابل اردن باز هم موفق به گلزنی شد.

به گزارش رصد ورزشی : یکی از چهره‌های برتر این روزهای تمرینات تیم ملی و استقلال مهرداد محمدی است. فوتبالیست ریز نقش خط حمله تیم استقلال که توانست در دیدار مقابل استقلال خوزستان تک گل ۳ امتیازی تیمش را به ثمر برساند و در دیدار با مس رفسنجان یکی از عوامل اصلی به اشتباه افتادن مدافعان تیم کرمانی بود، ثابت کرده پس از رسیدن به وضعیت جسمانی مطلوب حالا قادر است در تیم ملی هم گلزنی کند.

هرچند که برخی معتقدند هر کسی جای محمدی بود در شرایط تک به تک با دروازه بان این گل را می‌زد اما فرار به موقع این مهاجم در نزدیکی دروازه تیم ملی فوتبال اردن نشان می‌دهد این بازیکن تا چه اندازه آمادگی بالای جسمانی و دیدعالی برای گلزنی دارد. چیپ تماشایی مهرداد محمدی در شرایطی که از پشت توسط مدافع حریف شارژ می‌شد نشان می‌دهد او تا چه اندازه می‌تواند در خط حمله تیم باشگاهی اش به استقلال کمک کند.

کارشناسانی که در هفته‌های اخیر او را جانشین لایقی برای مهدی قایدی می‌دانستند قطعاً با تماشای این گل به این باور رسیده‌اند که محمدی با پیدا کردن خودش در محوطه جریمه حریفان به راحتی می‌تواند خلاء دو مهاجم بوشهری فصل گذشته استقلال در خط حمله را پر کند. ضمن اینکه در صورت حضور بلانکو در کنار محمدی در خط حمله استقلال، خیال جواد نکونام بابت باز کردن دروازه حریفان استقلال هم راحت خواهد بود.

یادآور می شود، مهرداد محمدی در دقیقه ۶۸ دیدار تیم ملی مقابل اردن به جای علیرضا جهانبخش به میدان رفت و با ایجاد تحرک در خط حمله تیم ملی اردن را به عقب برد و پس از مدت زمانی کوتاه در پنجمین دقیقه وقت های تلف شده گل زیبایش را به ثمر رساند تا به امیر قلعه نویی ثابت کند ۲۷ دقیقه هم برایش کافیست تا جواب اعتماد او را بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zv77b