پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/29 01:16
کشف جسد | جسد
کد خبر: 34195

راز سر به مهر کشف جسدی سرد و بی جان/مرد تنها چگونه به هلاکت رسید؟

کشف جسد مردی که با ضربات چاقو از دنیا رفته بود رازی درد دل خود دارد که علتش معلوم نیست. این مرد 4 روز پس از مرگش پیدا شد.

کشف جسد یک مرد پس از 4 روز در سلیمانیه اتفاق افتاد. کشف جسد این مرد در حالی رخ داد که بدنش با صربات چاقو سوراخ سوراخ شده بود. هنوز از کم و کیف ماجرا اطلاعی در دست نیست و قاتل نیز شناسایی نشده است. اینطور که پیداست، فرد مقتول آرماتوربند بوده است.

 شامگاه جمعه  ساعت 11:30 مأموران کلانتری 121 سلیمانیه با بازپرس محمدحسین زارعی تماس می‌گیرند و خبر قتل مرد میانسال را اعلام می کنند. تیم جنایی ساعت ها بعد وارد محل جنایت شدند. با ورود مأموران به خانه، جسد مردی 48 ساله در اتاق خواب را می بینند که با 4 ضربه چاقو به قتل رسیده بود.

کشف جسد

خانه ریخت و پاش بود ولی دزدی هم نشده بود، شغل مرد مقتول آرماتوربند بود و تنها زندگی می‌کرد. متخصصان پزشکی قانونی در معاینات اولیه زمان مرگ را حدود 4 روز قبل اعلام کردند.

برادر مقتول که جسد را پیدا کرده بود به پلیس گفت:

چند روزی بود که با برادرم تماس می‌گرفتم اما جواب نمی‌داد تا اینکه به خانه اش رفتم اما هر چه قدر زنگ زدم در را باز نکرد و از آنجایی که همسایه‌ها گفته بودند که او از خانه خارج نشده است، نگران شدم و به سراغ یک کلیدساز رفتم و در را باز کردم اما به محض ورود به خانهجسد بی جان برادر را دیدم و شریعاً به پلیس خبر دادم.

به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.

منبع: ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zkzv6