شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/12 12:57
گوهر خیراندیش | عروسی گوهر خیراندیش | بدل گوهر خیراندیش
کد خبر: 32947

عکس زیرخاکی از عروسی گوهر خیراندیش | لباس عروس گوهر خیراندیش چه مدلی بود؟

عکس دیده نشده از لباس عروس گوهر خیراندیش که بسیاری با تعجب از این عکس یاد کردند .

گوهر خیراندیش بازیگر باتجربه با انتشار عکسی که در آن به همراه همسرش در لباس عروسی حضور دارد جنجالی شد . گوهر خیراندیش از بازیگران به نام و پرحاشیه سینما و تلوزیون است . گوهر خیراندیش سابقه کار در شبکه نمایش خانگی و سریال های کمدی زیادی را نیز دارد . گوهر خیراندیش اصالتا شیرازی است . در ادامه عکس دیده نشده از لباس عروس گوهر خیراندیش و همسرش را مشاهده می کنید . 

گوهر خیراندیش

بیوگرافی گوهر خیراندیش:

گوهر خیراندیش در اول شهریور ماه سال 1333 در شیراز متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا میباشد.

اولین بار در سال 1349 وقتی تنها 13 سال داشت در نمایش عروس با نقش عذرا به کارگردانی جمشید اسماعیل خانی در تالار ابوریحان شیراز بروی صحنه رفت.

از ابتدا که وارد عرصه سینما و تلویزیون شد بازی‌اش را همگان پسندیدند. او با بازی اش را با فیلم روزهای انتظار آغاز کرد و با فیلم بانو خوش درخشید.

مهریه گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در سالروز درگذشت جمشید اسماعیل خانی مهمان برنامه حالا خورشید شد و در این برنامه درباره مهریه اش گفت:

مهریه من یک کاسه نبات، کلام الله مجید، نمک طعام، 5 تا سکه به نیت پنج تن، ابریشم و گل نرگس که من این مدل مهریه را میوه ممنوعه هم آورده بودم و یکی از خصوصیات اخلاقی جمشید این بود که همیشه برای من گل میخرید و روزی که فوت کرد هم همه خانه ما پر از گل بود.

گوهر خیراندیش

فرزندان گوهر خیراندیش

حاصل ازدواج گوهر خیراندیش و جمشید اسماعیل خانی سه فرزند است.

گوهر خیراندیش

عکسی از پسر گوهر خیراندیش و نوه اش

یک پسر به نام امید که در آلمان زندگی میکند و دو دختر به نام های آزاده و آناهیتا که آزاده در ایران است و به سمت بازیگری سوق پیدا کرده است اما آناهیتا دیگر فرزند گوهر خیراندیش در آمریکا زندگی میکند.

گوهر خیراندیش

آسیب های گوهر خیراندیش هنگام فیلمبرداری

گوهر خیراندیش یکی از بازیگرانی است که تجربه آسیب های متعدد سر صحنه را دارد و بارها و بارها سر صحنه با حادثه مواجه شده است.

این بانوی بازیگر در 29 مهرماه 139، هنگام ایفای نقش در فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، به کارگردانی بهروز افخمی بر اثر سانحه تصادف دچار مصدومیت شد و از ناحیه سر و استخوان ترقوه دچار شکستگی شد.

سریال دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم یکی دیگر از سریال هایی بود که گوهر خیراندیش سر صحنه آن دچار مصدومیت شد. 23 فروردین ماه 1396 بود که این بانوی هنرمند سر صحنه سریال دیوار به دیوار از ناحیه مچ پا دچار سانحه شد و این اتفاق باعث پاره شدن تاندون پایش گردید و مجبور به عمل جراحی شد.

گوهر خیراندیش

ازدواج گوهر خیراندیش:

گوهر خیراندیش در سال 1351 با جمشید اسماعیل خانی ازدواج کرد حاصل ازدواج گوهر خیراندیش و جمشید اسماعیل خانی یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود.

گوهر خیراندیش با همسرش در شیراز به فعالیت تئاتر می پرداختند و همچنین کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بود. او در سال 1357 در دانشگاه تهران قبول شده و به همراه همسر و فرزندانش به تهران می آید. در تهران در کنار درس خواندن به فعالیت تئاتر می پردازد و همچنین کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران می شود.

گوهر خیراندیش

درگذشت همسر گوهر خیراندیش:

جمشید اسماعیلخانی سر انجام در ۱۸ فروردین ۱۳۸۱ به دلیل سکته مغزی در سن ۵۲ سالگی درگذشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zk5o6