پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/01 13:34
خوزه مورینیو
کد خبر: 127695

خوزه مورینیو و بلاتکلیفی محض | آقای خاص آواره شد!

خوزه مورینیو بعد از جدایی از تیم رم وضعیت عجیبی پیدا کرده است.

به گزارش رصدورزشی - خوزه مورینیو هفته گذشته از هدایت رم برکنار شد. خوزه مورینیو در واقع اخراج شد. رم با خوزه مورینیو نتایج ضعیفی می گرفت. خوزه مورینیو مقصد بعدی خود را عربستان تعیین کرده بود. اما گویا خوزه مورینیو به عربستان هم نمی رود.

مورینیو پس از اخراج از رم نمی‌خواهد سری آ را ترک کند و به فوتبال عربستان برود. این را فابریتزیو رومانو نیز تایید کرد.

این مربی پرتغالی به شدت مورد علاقه الشباب عربستان بود، اما فعلا اولویت او ماندن در اروپاست. در روزهای آینده، انتظار می‌رود که او در برخی از مسابقات سری آ حضور داشته باشد تا تمایل خود را برای ماندن در لیگ به‌طور علنی نشان دهد.

طبق گزارش برخی منابع و به نقل از ورزش سه، او هفته آینده با ناپولی دیدار خواهد کرد. این مربی 60 ساله پرتغالی پس از شکست 3-1 رم مقابل میلان توسط مالکان جالوروسی برکنار شد. نتیجه‌ای که باعث شد این باشگاه پس از 20 بازی در رده نهم جدول لیگ قرار گیرد. دانیله ده روسی جایگزین او شد و در اولین بازی خود موفق دیروز به پیروزی مقابل هلاس ورونا شد.

اخراج مورینو برای هواداران رم خوشایند نبود و آنها شروع به گذاشتن پوسترهایی برای تشکر از مربی در خیابان‌های پایتخت ایتالیا کردند. بنرهای متعددی در حمایت از مربی نیز در سکوهای ورزشگاه المپیکو در جریان پیروزی مقابل ورونا مشاهده شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z5xra