چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/18 15:38
ملیکا محمدی
کد خبر: 126171

شماره 18 ملیکا محمدی ابدی می شود | گرد غم و غصه در تمرینات (عکس)

اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان از جمعه، ۱۵ دی در مرکز ملی فوتبال آغاز شده و مریم آزمون سرمربی تیم ملی در این راستا ۲۵ بازیکن را به اردو دعوت کرده است. 

به گزارش رصدورزشی - غمگین ترین نکته تیم ملی فقدان ملیکا محمدی است. سانحه رانندگی دوم دی ماه جان ملیکا محمدی که ستاره تیم ملی بود را گرفت. ملیکا محمدی در تیم خاتون بم بازی می کرد. ملیکا محمدی در تیم ملی شماره 18 را می پوشید. گویا تصمیمات جدیدی برای پیراهن ملیکا محمدی گرفته اند. 
بر این اساس قرار است پیراهن شماره 18 این ستاره ارزشمند و فقید تیم ملی فوتبال بانوان بایگانی شود. بایگانی کردن پیراهن برخی از بازیکنان دنیای فوتبال بعد از درگذشت و یا بازنشستگی آنان اتفاقی مرسوم در دنیای فوتبال است. همین چند روز پیش هم گفته شد در صورت خداحافظی لیونل مسی با تیم ملی فوتبال آرژانتین پیراهن شماره 10 او در این تیم برای همیشه بایگانی خواهد شد. 
به هرحال ملیکا محمدی بخشی از تاریخ فوتبال بانوان بود. نخستین تمرینات تیم ملی بدون بسیار ناراحت کننده بود و گرد غم و غصه در اردوی تیم ملی پاشیده بودند. او در حالی درگذشت که حتی به دوران اوج جوانی نزدیک هم نشده بود. پیکر این فوتبالیست جوان بعد از تشییع در کرمان، شیراز و تهران به آمریکا منتقل شد تا در نزدیکی خانواده اش به خاک سپرده شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z5b9b