چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/31 08:25
قیمت بیت کوین | قیمت بیت کوین امروز
کد خبر: 38892

قیمت بیت کوین امروز پنجشنبه 31 فروردین | قیمت بیت کوین چقدر شد ؟

جزئیات جدید از قیمت بیت کوین را در این صفحه بخوانید

به گزارش رصدورزشی : قیمت بیت کوین حرف و حدیث های فراوانی داشته است در ادامه جزئیاتی از قیمت بیت کوین را می خوانید . قیمت بیت کوین امروز چه اتفاقی برایش افتاد ؟ با کاهش قیمت بیت کوین به زیر سطح حمایت 29 هزار دلاری، ناظران بازار و سرمایه‌گذاران مشتاق هستند تا هدف بعدی این ارز دیجیتال را پیش‌بینی کنند.

گروه بورس کالای شیکاگو (CME) اعلام کرد که قصد دارد معاملات ارز دیجیتال خود را با گنجاندن امکانات بیشتر به قراردادهای معمولی و کوچک بیت کوین و اتر گسترش دهد.

بنا بر اعلام گروه CME، آن‌ها با این اقدام قصد دارند تا به بازیگران بازار، دقت و انعطاف بیشتری برای مدیریت ریسک در تغییرات کوتاه‌مدت ارزش بیت کوین ارائه دهند.

این قراردادهای جدید از 22 مه پس از دریافت تأییدیه نظارتی و از روز کاری دوشنبه تا جمعه در دسترس خواهند بود. لازم به ذکر است که علاوه بر این موضوع، حجم معاملات آتی بیت کوین و اختیارات گروه CME افزایش یافته است.

این اقدام گروه بورس کالای شیکاگو یک حرکت مثبت برای بیت کوین است. زیرا که یک پلتفرم تنظیم‌شده مانند CME  قراردادهای آتی بیت کوین و قراردادهایی را با انقضای روزانه معرفی کرده است.

 

ارائه خدمات نگهداری جدید رمز ارز

Unchained Capital، یک شرکت مستقر در آستین تگزاس، که خدمات مالی را به دارندگان بیت کوین ارائه می‌کند، در تاریخ 18 آوریل اعلام کرد که 60 میلیون دلار سرمایه تازه برای گسترش خدمات مالی خود در میان شرایط بازارهای نوسانی کسب کرده است.

این شرکت قصد دارد از این بودجه برای ارتقای عرضه محصولات خود، تقویت مجموعه اصلی خدمات مالی شرکت و جذب مشتریان جدید استفاده کند.

 

روند قیمت بیت کوین

قیمت فعلی این ارز دیجیتال، 28 هزار و 889 دلار است و حجم معاملات 24 ساعته آن در سطح 19 میلیارد دلار قرار دارد. بیت کوین طی 24 ساعت گذشته افزایش 2.30 درصدی را تجربه کرده است. با بررسی روند کنونی این ارز دیجیتال، بسیاری از تحلیلگران معتقدند که این ارز دیجیتال تمایل نزولی فزاینده‌ای دارد و ممکن است در ادامه روند نزولی بازار با حمایت فوری نزدیک به سطح 28 هزار دلار مواجه شود.

شکست نزولی قیمت به زیر سطح 28 هزار دلار می‌تواند به طور بالقوه قیمت را به سطح 27 هزار دلار برساند. در صورت ضعف بیشتر خریداران بازار و شکست سطح حمایت مذکور، سنگر بعدی خریداران، سطح 26 هزار و 500 دلار خواهد بود.

در جهت کنونی روند، از آنجا که کندل‌های سبز قیمت به نوعی اصلاحی هستند، انتظار می‌رود خریداران بازار با مقاومت فوری در حدود سطح 29 هزاردلار مواجه شوند.

گفتنی است تلاش بیشتر خریداران می‌تواند بیت کوین را به‌طور بالقوه به سمت سطح 29 هزار و 500 دلار سوق دهد. البته از نگاه بسیاری از تحلیلگران، صعود آنی و بازگشت این رمز ارز با میزان اصلاح کنونی، به بالای سطح 30 هزار دلار نیازمند دلایل فاندامنتال قوی‌تری است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wzq55