دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/04 04:36
قاتل سریالی مرموز درختان در آمریکا! + فیلم
کد خبر: 34420

قاتل سریالی مرموز درختان در آمریکا! + فیلم

یک قاتل سریالی درخت در آمریکا، به شکلی دیوانه وار تاکنون اقدام به قطع بیش از 700 درخت کرده است!

مقامات محلی در گرشام، منطقه ای در حومه پورتلند واقع در ایالت اورگن آمریکا، در تلاش برای دستگیری "چوب بر گرشام"،  یک قاتل بدنام سریالی درخت هستند. فردی که گمان می رود تاکنون حدود 700 درخت را در این منطقه بدون هیچ دلیلی قطع کرده است.

گروه ویژه ای که توسط پلیس گرشام، مقامات پارک ها و تفرجگاه های محلی گرد هم آمده اند، هزاران عکس از یک جنگل در گرشام را جمع آوری کرده اند که همه آنها به شکلی مرموز بریده شده اند.

 آنها به دنبال سرنخ هایی هستند که کمک کند تا گرشام چوب بر را شناسایی و دستگیر کنند. "قاتل سریالی درخت" متواری بیش از یک سال است که در حال قطع درختان این جنگل است. متأسفانه، تنها چیزی که تاکنون از این فرد به دست آمده این است که او درختان امتداد بخشی از مسیر بین پل خیابان هفتم و خیابان تووِل را برای بریدن ترجیح می‌دهد و همه آنها را با اره دستی یا کمان اره بریده است.

"جو والش"، یکی از مقامات محلی گرشام گفت: "ما تیغه های زیادی پیدا کردیم که در تنه درختان گیر کرده بودند. این تیغه ها تیز هستند. بنابراین این فرد تیغه های زیادی دارد که می تواند به بریدن درختان بیشتر ادامه دهد. معمولا یک اره کمان می تواند در عرض 5 تا 10 دقیقه تنه این درختان را ببرد.»

مقامات محلی اولین بار در ماه آگوست 2021 متوجه آثار ویران کننده "چوب بر گرشام" شدند. در طول سیزده ماه گذشته، تخمین زده می‌شود که این قاتل زنجیره‌ای درخت بین 500 تا 750 درخت سالم را قطع کرده و تنه‌های سالم آن‌ها را درست همان جایی که افتاده‌اند، رها کرده است.

مقامات گرشام دوربین‌های مخفی را در امتداد منطقه‌ای که به نظر می‌رسد چوب‌بر مرموز ترجیح می‌دهد در آنجا فعالیت داشته باشد نصب کرده‌اند. با این حال اما تاکنون نتوانسته‌اند او را شناسایی کنند. نکته عجیب‌ برای مقامات محلی این است که مجرم انگیزه‌ خاصی برای انجام این کار ندارد و  هیچ چوب درختی را با خود تابحال نَبُرده است و به نظر می رسد فقط درختان را به طور تصادفی انتخاب و می بُرد. 

او جدا از بریدن صدها درخت، مسئول از بین بردن تعداد بیشماری درختچه‌ها و بوته‌ها است که خسارت آن صدها هزار دلار برآورد می شود. با وجود پوشش این خبر در رسانه ها، جنایتکار مرموز جسورتر شده و درختان بزرگ‌تر و سالم‌تری را برای بریدن انتخاب می کند.

این اتفاق به نگرانی مردم محلی دامن زده است. یک مرد محلی در این باره گفت: « فکر می کنم وحشتناک است. او در حال قطع درختان زنده سالم است و ما برای جلوگیری از فرسایش هستیم در حال کاشت درختان در اینجا هستیم. متأسفانه کسی که این کار را برای سرگرمی انجام می‌دهد وحشتناک است.»

اختصاصی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wznyd