یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 12 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/17 19:22
لیونل مسی
کد خبر: 126068

رسوایی لیونل مسی | تحقیقات ویژه بازپرسی آغاز می شود

هشتمین و آخرین توپ طلای لیونل مسی به احتمال فراوان برایش بزرگ ترین چالش فوتبالی اش را رقم میزند.

به گزارش رصد ورزشی - لیونل مسی پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ جهان است. لیونل مسی هشت مرتبه موفق به کسب توپ طلا شده است. بعید به نظر می رسد کسی به پای لیونل مسی برسد. لیونل مسی اما با دردسر عجیبی روبرو شده است. رسانه ها گزارش داده اند اهدای توپ طلای 2023 به لیونل مسی حاصل پرداخت رشوه به فیفا بوده است. 

اکنون لیونل مسی در بدترین شرایط ممکن قرار دارد. ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاری سن ژرمن گویا به فیفا رشوه داده تا مسی برای هشتمین بار صاحب توپ طلا شود. مسی زمانی در این تیم پاریسی بازی می کرد، یعنی تا همین سال گذشته. حالا مشخص نیست الخلیفی برای اینکه توپ طلا به بازیکنی غیر از بازیکنان کنونی تیم پاریسی برسد به فیفا رشوه داده است. 

از سویی دیگر مسی ، این نابغه آرژانتینی، چرا باید بعد از هفت توپ طلا یک توپ طلای بی ارزش دریافت کند؟ اینها ابهامات بزرگی است. چه دلیلی دارد که او اعتبار خود را به خاطر یک توپ طلای بیشتر به مخاطره بیندازد؟

بر اساس آخرین گزارش ها یک تیم ویژه بازپرسی در این پرونده ورود خواهئد کرد. در صورت اثبات این موضوع حتی امکان بازپس گیری توپ طلا وجود دارد که در اینصورت رسوایی بزرگی در انتظار مسی خواهد بود. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wwzvv