یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/07 12:07
کد خبر: 1968

ظهور یک زوج مخوف در اروپا

لوکاکو و لائوتارو حالا لرزه بر اندام هر حریفی در اروپا می اندازند. آنها بزرگترین نقطه قوت اینتر در فصل جاری هستند.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: اینتر شب گذشته دیداری بسیار حساس را در زمین اسلاویا پراگ در پیش داشت. بازی رفت دو تیم در سن سیرو با تساوی 1-1 خاتمه یافته بود و با توجه به اینکه اینتر 3 امتیاز با تیم دوم جدول دورتموند فاصله داشت، باید در این بازی پیروز می شد و در نهایت با درخشش زوج تهاجمی مخوف خود، "لوکاکو-لائوتارو"، به این مهم دست یافت.

اینتر که در سری آ نیز روی دور برد قرار دارد، بخش مهمی از موفقیت های این فصل خود را مدیون دو مهاجم ارزشمندش است.

لائوتارو مارتینز که سال گذشته به اینتر پیوست، بیشتر زیر سایه ایکاردی قرار داشت ولی در مقطع پایانی فصل و به دلیل شدت گرفتن اختلاف بین ایکاردی و سران اینتر، توانست به ترکیب اصلی برسد و ارزش هایش را به تدریج ثابت کرد. 8 آگوست امسال و با انتقال لوکاکو به اینتر نیز او زوج تهاجمی خود را پیدا کرد و حالا همراه با ستاره بلژیکی در خط حمله اینتر آقایی می کند.

لائوتارو در چهار بازی اخیر اینتر در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده و با پنج گل، بهترین گلزن نراتزوری در این بازی ها به شمار می آید. لوکاکو هم اولین گل خود را در این تورنمنت برای اینتر به ثمر رساند.

امروز تیتر یک گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت دو نشریه ورزشی معتبر ایتالیا به لوکاکو و لائوتارو اختصاص دارد:

گاتزتا تیتر زده:« لو-لا پارک»

کوریره دلو اسپورت نیز از این زوج تهاجمی به عنوان غول ها نام برده است. غول هایی که به درک متقابل فوق العاده ای رسیده اند.

برابر اسلاویا ابتدا لائوتارو دقیقه 19 گلزنی کرد و در دقیقه 82 و در حالی که بازی 1-1 دنبال می شد، لوکاکو توانست گل دوم را به ثمر برساند. در دقایق پایانی نیز لائوتارو روی پاس استثنایی لوکاکو دبل خود را کامل کرد تا یکی از زیباترین گل های هفته پنجم لیگ قهرمانان به ثبت برسد.

لائوتارو در پایان بازی گفت:« روملو لوکاکو واقعا انسان خوبی است و ما با هم خوب هماهنگ شدیم و برای هر دوی ما عملکرد تیم مهم تر از این است که هر کدام موفق به گلزنی شویم. ما در دیدار مقابل اسلاویا نسبت به بازی با دورتموند که تنها در نیمه اول حاکم توپ و میدان بودیم، پیشرفت بسیاری کرده ایم. ما ثابت می کنیم که می توانیم در لیگ قهرمانان حرف هایمان را بزنیم و معتقدیم می توانیم به مرحله یک شانزدهم برسیم.»

لوکاکو هم گفت:« می‌دانستیم که باید حتماً مقابل اسلاویا پراگ به پیروزی دست پیدا کنیم. عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم و توانستیم نتیجه فوق العاده ای نیز کسب کنیم. در بازی‌های گذشته اشتباهاتی داشتیم که پیش از بازی با اسلاویا پراگ به خوبی آنها را آنالیز کرده بودیم؛ اتفاقی که به پیروزی ما کمک زیادی کرد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wkm63