شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/17 04:13
کد خبر: 9068

باید موتورسواران سطح شهر را به پیست جذب کنیم

​قهرمان موتورسواری گفت: باید موتورسواران سطح شهر را به پیست جذب کنیم تا مسابقات با تعداد موتورسوار بیشتر انجام شود و باعث پیشرفت این رشته خواهد بود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: مهدی جابری که سابقه 13 سال فعالیت در این رشته موتورسواری را دارد، با حضور در دفتر سرپرست فدراسیون با مازیار ناظمی دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن تقدیر از فدراسیون بواسطه حمایت از رشته سرعت در بخش موتورسواری اظهار داشت: جلسه خوبی با ناظمی داشتیم. ایشان لطف داشت و بحث های مختلفی در خصوص موتورسواری و پیست اتومبیلرانی داشتیم، من واقعا خوشحالم از اینکه با نگاهی جدید در حوزه مدیریت فدراسیون روبه رو هستیم و ناظمی دغدغه ما ورزشکاران را دارد.

وی در خصوص برنامه های فدراسیون در سال جدید گفت: نظم در مسابقات مهم است و اینکه بتوانیم در سال جدید برگزاری مسابقات را در سطح خوبی داشته باشیم.

قهرمان موتورسواری سرعت ایران با اشاره به مسابقات موتورسواری تاکید کرد: متاسفانه در موتورسواری ورودی جدید نداشتیم و این موضوع مهمی است، در این دیدار هم در این خصوص بحث و تبادل نظر شد. ساماندهی موتورسوارهایی که داخل شهر هستند، به طور مثال موتور 1000 سی سی با سرعت بالای 300 کیلومتر خطرآفرین است و اینکه بتوانیم این افراد را به پیست جذب کنیم و اگر مسابقات با تعداد موتورسوار بیشتر انجام شود، باعث پیشرفت این رشته خواهد بود.

وی در خصوص فعالیت بانوان گفت: حضور خانم های موتورسوارعلاقه مند به این رشته هم قابل توجه است و مشتاقانه به این رشته ورزشی می پردازند، اما برنامه ریزی برای مسابقاتشان تا به حال ضعیف بوده و از نظم خوبی برخوردار نبوده و این امر به پیشرفت این رشته برای بانوان آسیب وارد کرده. امیدوارم با توجه به تعداد علاقه مند و برنامه ریزی صحیح به وضعیت مطلوبی برسیم.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3w7pv2