چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/26 04:30
بازیگر| بهنوش طباطبایی
کد خبر: 127117

عکس جالب بهنوش طباطبایی در اتاق گریم| خانم بازیگر با چه کسانی همبازی شده است؟

تصویری از بهنوش طباطبایی در اتاق گریم سریال «سووشون» را ببینید.

 به گزارش رصدورزشی، بهنوش طباطبایی، در تاریخ 27 اردیبهشت 1360، در منطقه‌ی یوسف‌آباد تهران به دنیا آمد. پدرش، سید ناصر طباطبایی، پیشتر به عنوان کارشناس عمران در وزارت مسکن و شهرسازی کار میکرد و مادرش نیز معلم بود. بهنوش فرزند دوم خانواده‌اش بوده و تنها یک خواهر بزرگتر به نام تینوش دارد.

بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد و دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند. وعلاوه بر تلاش‌های در زمینهٔ بازیگری، بهنوش طباطبایی مدرک تحصیلی خود را در دو رشتهٔ مختلف کسب کرده است. بهنوش طباطبایی مدرک کارشناسی در رشتهٔ مهندسی رایانه را داشته و همچنین صاحب مدرک دکترا در رشتهٔ روان‌شناسی با تخصص در روان‌شناسی تربیتی است.

تصویری از بهنوش طباطبایی در پشت صحنه سریال «سووشون» را در ادامه مشاهده کنید. سریال سووشون تازه‌ترین ساخته نرگس آبیار است. اقتباسی از رمان پرآوازه‌ی سیمین دانشور نویسنده شهیر ایران، که طبق شنیده ها به‌زودی در پلتفرم نماوا منتشر خواهد شد.

عکسی از بهنوش طباطبایی در اتاق گریم سریال معروف

بهنوش طباطبایی، هوتن شکیبا، سام درخشانی، ترلان پروانه، فرشته صدر عرفایی، میلاد کی مرام از بازیگران نقش های اصلی سریال سووشون هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qp7rn