شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/23 07:50
در چهارمین جلسه کارگروه طرح نوسازی و بازسازی صنایع کشور
کد خبر: 33865

دستورالعمل نوسازی و بازسازی صنایع تصویب شد

کارگروه طرح نوسازی و بازسازی صنایع کشور در چهارمین جلسه خود دستورالعمل نوسازی و بازسازی صنایع در کارگروه بند (ح) ماده ۴۶ قانون برنامه ششم توسعه را تصویب کرد .

به گزارش شمانیوز به نقل از ایدرو نیوز، در این جلسه کلیات فرآیند اجرا، وظایف واحدهای صنعتی و صنوف تولیدی متقاضی نوسازی و بازسازی و عوامل اجرایی شامل سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، سازمان ملی استاندارد، سازمان حفاظت محیط‌زیست و معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای کارگروه رسید.

شایان ذکر است مطابق با ماده (۳) تصویب‌نامه شماره ۱۳۷۰۵۲/ت ۵۴۸۹۳ هـ هیات وزیران، دستورالعمل نوسازی و بازسازی صنایع کشور طی هفته‌های آتی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ خواهد شد.

جلسات کارگروه طرح نوسازی و بازسازی صنایع کشور به ریاست علی نبوی معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی، سازمان حفاظت محیط‌زیست، سازمان ملی استاندارد، معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می شود .

/منبع: کیوسک خبر


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qdoka