یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/14 21:31
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 38086

خرید بلیط استخر دانش کرج از استخر بلیط

اگر در فصول گرم سال و مخصوصا تابستان به دنبال سرگرمی خود و خانواده‌تان هستید

 اگر در فصول گرم سال و مخصوصا تابستان به دنبال سرگرمی خود و خانواده‌تان هستید، استخر دانش کرج می‌تواند انتخاب برای‌تان باشد. نوع سرگرمی برای هر فردی متفاوت است، اما بدیهی است که یک پارک آبی خوب با امکانات عالی می‌تواند جزو گزینه‌های مهم پیش روی ما باشد. مجموعه‌ای که به شما معرفی می‌کنیم، در سال ۱۳۶۶ ثبت شده و از آن زمان تا کنون تغییرات مثبت زیادی برای ارتقا سطح کیفی خدمات داشته است. این مجموعه آموزشی و ورزشی، با کمک به‌روزترین تکنولوژی‌ها توسعه داده شده و استانداردهای بین‌الملی هم به همراه دارد. همین سبب می‌شود که از نظر کیفیت سلامتی هم مورد تایید بسیاری از مشتریان باشد.

در استخر دانش کرج دو سرسره آبی استاندارد وجود دارد که برای ساعت‌ها می‌توانید با آن سرگرم شوید. با کمک تخته دایو این مجموعه، یک پرش هیجان انگیز را با فرزندان و خانواده خود تجربه خواهید کرد. استخر شیرجه این مجموعه دارای عمق ۵ متری بوده و شناگران ماهر می‌توانند از آن بهره ببرند. رختکن و امکانات شخصی این مجموعه هم کاملا برای مشتریان سخت پسند مورد رضایت بوده و سعی شده است که المان‌های بهداشتی و حریم خصوصی، کاملا در این مجموعه رعایت شده باشد. با وجود یک بوفه خوراکی کامل در این مجموعه هم نیازهای تغذیه خود را در ساعت‌های طولانی حضور خود در این مجموعه خواهید داشت.

امکانات مجموعه استخر دانش کرج

این مجموعه یک سری امکانات جدید هم به همراه آورده است که می‌توانیم به حمام ترک و تراس آفتاب آن اشاره کنیم. حمام ترک مخصوص تجربه آب درمانی بوده و افراد مسن بیشتر می‌توانند از آن استفاده کنید. با تراس آفتاب هم انواع ویتامین مورد نیاز بدن خود را تامین کرده و با برنامه ریزی، می‌توانید شاهد تغییر رنگ بدن خود هم باشید. بهترین قابلیت مجموعه استخر دانش کرج در قالب ساحل مصنوعی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این ساحل شبیه سازی شده هیجان بالایی داشته و از کودک و نوجوان تا افراد میانسال می‌توانند از حضور در این بخش لذت ببرند.

استخری به‌طول ۲۵ متر در این مجموعه وجود داشته و در کنار آن هم از سونا و جکوزی با کیفیت بالا و در فضایی فوق العاده می‌توانید بهره ببرید. طبق انتظاری که از مجموعه استخر دانش کرج داشتیم، استخر مخصوص کودکان در این مجموعه تعبیه شده و عمق پایینی برای بازی این افراد خواهد داشت. یک حوضچه آب سرد و آب گرم هم با خواص درمانی در اخیار شما قرار خواهد گرفت. مجموعه‌ای که به شما معرفی می‌کنیم، به‌صورت مجزا برای آقایان و بانوان آماده شده و در تایم‌های مورد علاقه خود می‌توانید در آن حضور پیدا کنید.

خرید بلیط مجموعه در سایت استخر بلیط

با کمک وب سایت استخر بلیط، می‌توانید به راحتی برای خود و اعضای خانواده در استخر دانش کرج بلیط تهیه کرده و بدون دردسر، در آن حضور پیدا کنید. سانس‌های مختلف این مجموعه در سایت استخر بلیط ثبت شده و بسته به زمان بندی کاری خود می‌توانید هر کدام از آن‌ها را انتخاب کرده و مراحل خرید را دنبال کنید.

استخر بلیط به‌عنوان وب سایتی شناخته می‌شود که بلیط اکثر پارک‌های آبی مهم سراسر کشور را در اختیار شما قرار داده و در یک پلتفرم امن و مطمئن، می‌توانید تمام خریدهای خود را انجام دهید. کافی است که مجموعه‌های مختلف را در این سایت مقایسه کرده و بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. می‌توانید بخش نظرات و نمره‌دهی کاربران را نیز مرور کرده و بهترین انتخاب ممکن را تجربه کنید. استخر دانش کرج از مجموعه ورزشی بدنسازی هم بهره برده و می‌توانید از دستگاه‌های هوازی مشرف هم استفاده کنید. در هر صورت مجموعه‌ای داریم که بهترین امکانات ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهد و از مراجعین دائمی این مجموعه خواهید شد.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسولیتی بابت آن ندارد .... 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nrorv