پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/23 06:56
کد خبر: 4514

مدعی جدید کفش طلا

هواداران لاتزیو باید ممنون آتش‌فشان وزوو باشند. فورانی که باعث شد چیر و و برادر کوچکش در خانه بمانند و یک اتاق را به استادیوم تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از آی اسپورت: هواداران لاتزیو باید ممنون آتش‌فشان وزوو باشند. فورانی که باعث شد چیر و و برادر کوچکش در خانه بمانند و یک اتاق را به استادیوم تبدیل کنند. عاصی کردن مادر و تخریب اتاق همانا و ثبت نام چیرو در یک مدرسه فوتبال، در سن ۵ سالگی همانا!

جزو آخرین نسل از مهاجمان تمام‌کننده نوک است که توتال فوتبال کار و بارشان را کساد کرده. مربی‌اش در تیم سورنتو کالچو آن‌قدر به او اعتقاد داشت که چیرو انتخاب اول نوک خط حمله‌اش باشد. این‌بار چیرو فوران کرده بود و آتشش چشم تورینی‌ها را گرفت. او به تیم زیر ۱۹ ساله‌های گور‌خرها پیوست اما هیچ رابطه عاشقانه‌ای با آن‌ها پیدا نکرد. یووه او را به طور قرضی به تورینو فرستاد تا علنا بار بندیلش را جمع کند و هیچ‌وقت به لباس راه‌راه مشکی و سفید نگاه هم نکند. حالا او خیانت‌کار بود و منفور بیانکونری!

اما این واقعیت نیست. نمی‌شود. به او انگ خیانت نمی‌خورد. همسرش جسیکا برای حضور در کنار چیرو خانواده‌اش را ترک کرد و گفت: رمانتیک و بسیار وفادار است. نمی‌گذارد دلتنگ چیزی شوم و پازل زندگی‌ام را کامل می‌کند. هرچند اعتیادش به بازی‌های کامپیوتری من را اذیت می‌کند! همسر ایموبیله یک بار ویدیویی از خودش در حین فیفا بازی کردن چیرو منتشر کرد که فریاد می‌زد کمکم کن! دارم سکته می‌کنم اما چیرو لحظه‌ای سرش را برنگرداند وبه آرامی گفت چیزی شده عزیزم؟

شماره هفده می‌پوشد چون جسیکا متولد روز هفدهم ماه است. روی بدنش تصویر یک مرد موبور در کنار دو دختر و یک زن خالکوبی شده. همان خانواده کوچک ایموبیله. زیر آن نوشته شده: جایی که زندگی آغاز می‌شود و عشق پایان نمی‌یابد! و الحق که خوب جایی نوشته شده. روی قلبش. همان جایی که عشق پایان نمی‌یابد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nljr4