دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/24 00:16
طناز طباطبایی | عصبانیت طناز طباطبایی
کد خبر: 121162

چهره عصبانی طناز طباطبایی | طناز طباطبای و چهره خشمگین و عصبانی اش

طناز طباطبای بازیگر سینما و تلوزیون و چهره اعصبی اش در ادامه خواهید دید.

طناز طباطبايی در 20 ارديبهشت 1362 در محله نياوران تهران متولد شد. طناز طباطبایی قبل از عمل | با این عکس محال طناز طباطبایی را بشناسید\">طناز طباطبایی بسيار اهل خانه و خانواده اسـت، مادرش را بسيار دوست دارد و بـه او شديدا وابسته اسـت، تنها خواهر کوچک تر او ليلا نام دارد و بـه خواهرش خيلي علاقه‌مند اسـت، خواهر طناز طباطبایی قبل از عمل | با این عکس محال طناز طباطبایی را بشناسید\">طناز طباطبایی در سينما هيچ فعاليتي ندارد، بلكه شغل اصلی او مترجمی زبان اسـت.پدر طناز طباطبایی در عرصه تجارت آدم بسيار موفقي اسـت و در زمينه‌ی موسيقي نیز فعاليت دارد، طناز کارگرداني تئاتر خوانده، با موسيقي آشنايي دارد و گيتار مي‌زند، مدتي هم کار نقاشي مي‌کرد و کم و بيش نزد پدرش در عرصه بازرگاني فعاليت مي‌کند.\"\"

\r\n\r\n

ورود طناز طباطبایی به عرصه بازیگری

\r\n\r\n

طناز طباطبایی بازیگری را از شرکت در کلاس‌هـای آزاد بازيگري شروع کرد. کـه هنوز يک ماه از کلاس‌هايش نگذشته بود کـه اولين تجربه خودرا در سن 18 سالگی براي بازي در «جواني» سعيد سلطاني درسال 80 انجام داد. خانواده‌اش براي ورود او بـه عرصه بازيگري مخالفتي نکردند و بيشتر همراهش بودند.

\r\n\r\n

حساسیت طناز طباطبایی در انتخاب لباس

\r\n\r\n

قبل از هر چیزی مهم‌ترین نکته اسانی با آن لباس اسـت. مـن هیچوقت هم طراح خاصی برای همه ی لباس هایم نداشتم. خودم را خوب می شناسم و می‌دانم چـه بپوشم بیشتر بهم می‌آید و طرفدار جدی سادگی هستم. روی حساب همه ی این‌ها انتخاب هایم را خودم انجام می‌دهم و از طراح هـای مختلف کـه کارهای متفاوتی دارند خرید می کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3naoak