جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/19 05:22
فوتبال ایران
کد خبر: 126283

نوراللهی در همسایگی تیم ملی تمرین می‌کند|عکس

هافبک ایرانی الوحده این روزها در امارات مشغول تمرین است و یکی از بزرگترین غایبان در جام ملت‌های آسیا است.

به گزارش رصدورزشی، نمایش درخشان احمد نوراللهی منجر به دعوت از او به تیم ملی فوتبال ایران نشد تا بخاطر رفتار و ترک اردو در فیفا دی قبلی، یکی از بزرگترین غایبان در جام ملت‌های آسیا باشد و اکنون در اردوی الوحده تمریناتش را دنبال کند.

این ستاره ایرانی که بخاطر اتفاق اردوی قبلی تیم ملی دیگر به فهرست نهایی جام ملت‌های آسیا نرسید، در تعطیلات مسابقات باشگاهی در امارات مانده و مشغول تمرین زیر نظر سرمربی الوحده است تا آماده ادامه رقابت‌ها در سال 2024 شود.

احمد نوراللهی پس از اینکه در جام جهانی 2022 حضور ثابت در هر سه مسابقه تیم ملی ایران مقابل انگلیس، ولز و آمریکا داشت، در دوران حضور امیر قلعه‌نویی فقط در دو دیدار تدارکاتی برابر اردن و بلغارستان استفاده شد و عدم استفاده از او کاری کرد تا این واکنش را به همراه داشته باشد و در نهایت هم از جام ملت‌ها باز بماند و در امارات و کشور همسایه‌ی قطر مشغول به تمرین با الوحده باشد.

نوراللهی که مهره کلیدی الوحده در فصل جاری لیگ برتر امارات بوده و در 12 مسابقه به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل داده و در سه دیدار جام حذفی نیز دو گل زده، حالا به دنبال حفظ آمادگی بدنی خود در کمپ اختصاصی باشگاه الوحده است تا بتواند در ادامه فصل هم نمایش خوبی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kyqma